Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@06:49:02 GMT

فرماندار شهریار: فضای شهر آرام شده است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۳۸۴۷

صراط:

نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار استان تهران فضای حاکم بر شهرستان شهریار را آرام قلمداد کرد و گفت: از روز دوشنبه ظهر (۲۷ آبانماه ۹۸) فضای شهر و شهرستان کاملا آرام است و نیروهای انتظامی و امنیتی مستقر هستند.

به گزارش ایلنا وی درباره دستگیری معترضان گفت: این موضوع را باید از دستگاه‌‌های اطلاعاتی سوال کنید اما افرادی که در این قضایا بوده‌اند شناسایی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فرمانده شهریار تهران اغتشاشات صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار شهرستان بستان آباد خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد

علیرضا توری  در این جلسه اعتبارات استانی سال ۴۰۲ در این شهرستان را ۹۹ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در سال گذشته تنها ۶۲ درصد اعتبارات استانی برای این شهرستان تخصیص یافته است.

وی در این جلسه ضمن اعلام پروژه‌های مورد نیاز و نمیه تمام شهرستان و لزوم توجه ویژه برای تکمیل آنها گفت:تسریع در عملیات پروژه چهار خطه شبلی به بستان آباد، افزایش سرانه فضا‌های آموزشی، بهسازی و آسفالت راه روستایی، اصلاح شبکه آبرسانی شهر بستان آباد، تسریع در عملیاتی نمودن خط انتقال آب از سد کلقان و تخصیص سهم شهرستان از محل اعتبارات سفر‌های ریاست جمهوری شد.

ریس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این جلسه الویت استانی را تکمیل پروژه‌ها نیمه تمام بالای ۸۰ درصد دراستان و شهرستان‌ها عنوان کرد و افزود:مهمترین چالش استانی تنش آبی است که برحسب دستور استاندار تلاش می‌کنیم پروژه‌های آبی استان بدون نوبت تمکیل شود.

فتح زاده مولد سازی و مشارکت مردمی در برخی از پروژه‌ها را، از راه‌های حل مشکلات در حوزه تکمیل پروژه‌ها عنوان کرد و افزود:از سرمایگذاران بخش خصوصی برای مشارکت در پروژه‌ها استقبال می‌کنیم.

وی گفت:تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان در اولویت کاری بوده وتا تکمیل آنها تلاش می‌کنیم پروژه جدید‌ی شروع نکنیم.

 مدیر عامل آب و فاضلاب استان نیز در این جلسه تنش آبی در استان را یکی از مشکلات جدی و هزینه بر عنوان کرد و افزود: در سال گذشته ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه آب شرب استان هزینه شده است.

خانی با اشاره به وجود تنش آبی دربرخی از روستا‌های استان گفت:روستا‌هایی که با کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار مشکل تنش آبی در آنها حل شود دردستور کاری آب و فاضلاب استان در سال جاری قرار دارد.

وی اعتبارات سال ۴۰۲ شهرستان بستان آباد را ۱۱ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود:در شهرستان بستان آباد ۴۵ روستا در تنش آبی قرار دارد که با توسعه مجتمع‌های آبرسانی و حفرچاه و تحت پوشش بردن ان‌ها تلاش می‌کنیم مشکلات این روستا‌ها را حل کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • قطعی آب شرب فاز یک اندیشه شهرستان شهریار
  • اتفاقی تلخ برای ۲ جوان پس از سیل اخیر در جاسک
  • حمله ایران به اسرائیل عزت‌آفرین بود
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به اردبیلی‌ها
  • افتتاح 3 طرح هادی در شیروان
  • فرماندار شهرستان بستان آباد خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد
  • کمک ۲ میلیارد ریالی خیران نیک‌اندیش در جشن گلریزان سرباز
  • احداث زمین چمن مصنوعی در بهاباد
  • کارگروه عفاف و حجاب شهرستان میاندوآب