Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@18:57:22 GMT

سرانه ورزشی استان قم از میانگین کشوری پایین‌تر است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۳۸۵۵

سرانه ورزشی استان قم از میانگین کشوری پایین‌تر است

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: در سال‌های گذشته سرانه ورزشی استان روند رو به رشدی داشته است و کل سرانه ورزشی استان به ۵۰ صدم مترمربع رسیده است که از میانگین کشوری پایین‌تر است. ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، رسول منع ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی استان در مجموعه ورزشی تختی، با اشاره به سرانه ورزشی استان اظهار داشت: از سال 92 تاکنون 35 مکان ورزشی با مساحتی بیش از 117 هزار مترمربع در استان به بهره‌برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی شهر قم به 28صدم مترمربع رسیده است، ابراز کرد: در سال‌های گذشته سرانه ورزشی استان روند رو به رشدی داشته است و کل سرانه ورزشی استان به 50 صدم مترمربع رسیده است که از میانگین کشوری پایین‌تر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به ظرفیت‌های استان در رشته‌های مختلف ورزشی عنوان کرد: استان قم با بهره‌گیری از نیروهای متخصص، متعهد و افراد کارآزموده و با توجه به زیرساخت‌های مناسب ثابت کرده که قم در حوزه ورزش و به‌ویژه ورزش قهرمانی ظرفیت‌های بسیاری دارد.

وی با تأکید بر اینکه قم از ابتدای سال جاری تاکنون میزبان 52 مسابقه ورزشی بوده است، تصریح کرد: استان قم در رشته‌های کشتی فرنگی، کاراته، فوتسال، جودو، دوومیدانی و رشته‌های هیئت جانبازان و معلولان در سال‌های اخیر موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است.

کاشان پایین‌ترین سرانه ورزشی استان اصفهان را به خود اختصاص داده استاستان اصفهان از نظر سرانه ورزشی در رده 28 کشور قرار داردلاریجانی: سهم قم از سرانه ورزشی نسبت به استان های دیگر بسیار پایین است

منعم به کسب سه نشان ارزشمند المپیک و پارالمپیک جاکارتا و کسب عنوان بهترین فوتسالیست آسیا اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال ورزشکاران استان قم توانسته‌اند 911 عنوان کشوری در بخش‌های انفرادی و 88 عنوان کشوری در بخش تیمی در کنار 99 عنوان جهانی و آسیایی به دست آورند.

وی یکی از موفقیت‌های ورزش استان در سال جاری را کسب سهمیه المپیک توسط علیرضا نجاتی کشتی‌گیر قمی دانست و گفت: این افتخار مهم پس از 31 سال به‌دست‌آمده که دستاورد مهمی برای ورزش استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از برنامه این اداره کل برای واگذاری طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی استان به بخش خصوصی خبر داد و اظهار داشت: این اداره کل یکی از دستگاه‌های پیشتاز در واگذاری طرح‌های نیمه‌تمام، تجهیز اماکن ورزشی و بازسازی آنان به بخش خصوصی است و برای این مهم از همه ظرفیت‌های قانونی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/451/ ت

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، در این مراسم که با حضور حجت السلام افروغی امام جمعه سپیدان برگزار شد، ابتدا چند تن از روسای هیات‌های ورزشی شهرستان به بیان خواسته و مشکلات ورزشی در هیات‌ها پرداختند.

صفری رئیس اداره ورزش و جوانان سپیدان با بیان این که تمامی مقام‌های قهرمانی را مدیون زحمات روسای هیات‌های ورزشی هستیم، اظهارداشت: با توجه به توانمندی‌هایی که در سپیدان وجود دارد در بحث ورزش همگانی و ورزش قهرمانی اگر به همدلی برسیم آینده مثبتی پیشروی شهرستان است.

حجت الاسلام افروغی امام جمعه سپیدان هم با بیان این که در هر جامعه‌ای ورزش می تواند تمامی آیتم‌های سلامتی یک جامعه را تأمین کند، گفت: با توجه به کارنامه سپیدان در سال‌های گذشته به این نتیجه میرسیم که شهرستانمان در بحث ورزش قهرمانی استان و کشور توانمد ودارای استعداد است.

امام جمعه سپیدان گفت: تمامی مسئولان سپیدان باید تلاش کنند که ورزش شهرستان و قهرمانان آن به آینده‌ای روشن تر و پر افتخار‌تر دست یابند.

در پایان از تمامی روسای هیات‌های ورزشی شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

در شهرستان سپیدان ۲۳ هیات ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

دیگر خبرها

  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • جهش تولید در بخش ورزشی با مشارکت مردم انقلاب ایجاد می‌کند
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ورزش‌ پهلوانی نماد مقاومت است
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • سرانه فرهنگ در کشور ما بسیار پایین است
  • رفع یبوست با ۳ حرکت ورزشی ساده