Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از عملکرد ضعیف برخی بانک‌های عامل این استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید به متقاضیان آن گلایه کرد. ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حشمت‌الله عسگری پیش از ظهر امروز در یکصد و‌ نود و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: برخی بانک‌های عامل استان سمنان در پرداخت تسهیلات رونق تولید عملکرد ضعیفی از خود نشان داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید عملکرد بانک‌های عامل پرداخت‌کننده تسهیلات رونق تولید با توجه به نقش بانک‌ها در تسریع در تحقق رونق تولید و کمک به تولیدکنندگان در دستیابی به اهداف موردنظرشان در این حوزه باید موردبازنگری و بررسی جدی قرار گیرند.

اصفهان| تسهیلات 18 درصدی رونق تولید فقط روی کاغذ ارایه شده است166 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به 51 پرونده در قم اختصاص یافت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بر صرف منابع درآمدی هر شهر در همان شهر تأکید کرد و گفت: این مهم در پویایی و فعالیت اقتصاد شهرهای استان بسیار اثرگذار است و بنابراین باید به‌طورجدی از خروج منابع از استان جلوگیری شود.

عسگری از خروج منابع درآمدی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ خود در استان سمنان به خارج از این استان خبر داد و اظهار داشت: ضرر و زیان این‌گونه اقدامات به‌طور مستقیم متوجه اقتصاد استان می‌شود؛ بنابراین باید این موارد موردتوجه قرار داشته باشد.

وی به مزایای صرف منابع درآمدی در داخل استان اشاره کرد و گفت: تکمیل پروژه‌ها، افزایش و تقویت بودجه و پویایی اقتصاد و رونق تولید استان سمنان از نتایج افزایش منابع درآمدی استان سمنان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع خود اظهاری مالیات اشاره کرد افزود: این موضوع در استان سمنان باید با جدیت دنبال شود.

عسگری آموزش و فرهنگ‌سازی را در توجه به موضوع خود اظهاری مالیات در استان سمنان مهم و در رغبت و ایجاد محرک‌های انگیزشی در پرداخت مالیات از سوی مردم اثرگذار دانست.

انتهای پیام/363/ ت

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق بازار مسکن در گرو افزایش و مشارکت های مردمی است

فرشید ایلاتی کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:  نمونه بارز تحقق شعار سال در خصوص مشارکت های مردمی  در جهش تولید  در حوزه مسکن  است چراكه دولت می تواند با استفاده از ظرفیت های مردمی و تخصیص تسهیلات بازار مسکن را به سمت رونق هدایت کند.

وی افزود: اجرای پروژه‌های ویلایی سازی و کوتاه مرتبه سازی خود می تواند این طرح را به مرحله اجرایی و عملیاتی شدن برساند.

او اظهار کرد: پرداخت تسهیلات ساخت و تخصیص زمین به متقاضیان خود اثر بسیار مستقیمی بر بهبود وضعیت بازار مسکن خواهد داشت.

کارشناس سیاست گذاری مسکن بیان کرد: تنها  راهکار برای برون رفت از رکود بازار مسکن واگذاری پروژه های مسکونی به  متقاضیان وسازندگان مردمی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • خبرهایی کوتاه ۹ فروردین۱۴۰۳ از شهرستانهای خراسان رضوی
  • بانک‌ها سقف خط اعتباری مورد نیاز خود را مشخص کنند
  • رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش و مشارکت های مردمی است
  • جهش تولید با تامین منابع مالی اتفاق می‌افتد
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز
  • تحقق جهش تولید با تداوم سیاست تثبیت اقتصادی
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها