Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اعضای باشگاه آبی‌پوش پایتخت به لغو بازی دیگر مدعیان لیگ برتر اعتراض دارند. تاریخ انتشار: 12:17 - 29 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۴۴۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، روز گذشته سازمان لیگ فوتبال ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد تعدادی از مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر به دلیل فراهم نبودن شرایط برگزاری، لغو به زمان دیگری موکول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاق، مسئولان و هواداران باشگاه استقلال اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند. منطق اعتراض مسئولان باشگاه آبی‌پوش پایتخت درست است؛ زیرا آنها اعتقاد دارند دیدار‌هایی که لغو شده، بازی مدعیان لیگ برتر بوده و به این ترتیب این تیم‌ها استراحت بیشتری نسبت به استقلال برای ادامه بازی‌ها می‌کنند.

همچنین دلیل دیگرشان این است که شهرخودرو پیش از این، یک بازی عقب مانده خود را پس از سایر تیم‌های مدعی انجام داد و بدون کوچک‌ترین استرس و نگرانی بابت نتایج همزمان باقی دیدارها، امتیازات لازم را کسب کرد و صدرنشین شد. حالا استقلالی‌ها نگران هستند که این امر در نهایت به سود سایر رقبا شود.

بیشتر بخوانید: لغو ۴ بازی از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر سپاهان پرسپولیس استقلال لغو هفته یازدهم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع راست پرسپولیس پس از گلزنی برابر صنعت نفت آبادان با حرکتی که انجام داد، از سوی کمیته انضباطی فراخوانده شد و امروز حکم محرومیتش اعلام شد.

دانیال علاوه بر جریمه مالی یک جلسه از همراهی سرخپوشان در لیگ برتر محروم شده است. این حکم به آن معناست که او می‌تواند در بازی بعدی برابر آلومینیوم در جام حذفی حضور داشته باشد اما از بازی حساس برابر سپاهان محروم است.

این حکم با واکنش پرسپولیس مواجه شده و این باشگاه باتوجه به رسمی بودن بازی با آلومینیوم معتقد است دانیال باید همین هفته محرومیتش را سپری کند و در بازی با سپاهان حضور داشته باشد.

در نهایت باید دید اعتراض پرسپولیس باعث رسیدن این مدافع به بازی حساس برابر سپاهان خواهد شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • حالا وقت انتقام پرسپولیس است | استقلالی ها خیلی خوشحال نباشند
  • سرپرست شمس آذر: گودرزی به خاطر بی تجربگی و جوانی گفت استقلالی است/اگر حرکت نکونام به سمت تماشاگران ما بود جای تاسف دارد
  • خبر خوب برای استقلالی ها؛ سیدحسین حسینی محروم نمی‌شود
  • استقلالی‌ها دو بازی تدارکاتی برگزار می‌کنند
  • دو بازی دوستانه برای استقلالی‌ها پیش از بازی با تراکتور