Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به دنبال اغتشاشات و آشوب‌های اخیر در کشور که پس از اعلام افزایش قیمت بنزین به وقوع پیوست، برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای در مناطق مختلف کشور به علت تخریب توسط آشوبگران دچار آسیب‌های مالی فراوانی شدند. 

اخبار اقتصادی- این گزارش می‌افزاید بر اساس اطلاعات واصله حدود 80 فروشگاه زنجیره‌ای در مناطق مختلف کشور بین 50 تا 100 درصد تخریب شدند بطوری که آشوبگران یا در ابتدا اجناس موجود در فروشگاه‌ها را غارت و تخلیه کرده و سپس فروشگاه را آتش زده‌اند و یا فروشگاه‌ها را با اجناس موجود بطور کامل آتش زده‌ و تخریب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اغلب این فروشگاه‌های آسیب‌دیده در شهرهای اطراف تهران از جمله مارلیک، پرند، شهریار، رباط کریم، فردیس، ملارد، شهرقدس، رباط کریم، ورامین، حسن‌آباد و ...  قرار دارند. 

گفتنی است یک فروشگاه زنجیره‌ای هم در شرق تهران توسط اغتشاشگران دچار آسیب و خسارت مالی شدیدی شد. 

 چند فروشگاه زنجیره‌ای هم در اصفهان، سرآسیاب ملارد، بعثت سنندج و دولت آباد کرمانشاه بر اثر حمله اغتشاشگران تخریب  و به آتش کشیده شده است. 

براساس برآوردهای اولیه خسارت مالی ناشی از تخریب به فروشگاه های زنجیره‌های حدود 170 میلیارد تومان است. 

گفتنی است در این برآورد مالی آسیب‌های جزئی به سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور محاسبه نشده است.  

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: افزایش قیمت قیمت بنزین فروشگاه زنجیره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناترازی‌های مالی، منشا اصلی ناترازی برق در کشور

     به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون بازار برق شرکت مدیریت شبکه برق ایران امروز در نشست «فرآیند اصلاح ساز و کار‌های مالی صنعت برق» در مشهد گفت :‌ با اصلاح فرآیند‌های مالی، جریان نقدینگی در صنعت برق رشد محسوس می یابد و چالش‌های موجود در تولید و مصرف برطرف خواهد شد.   حمیدرضا باقری بیان کرد: با اصلاح فرآیند ساز و کار‌های مالی در صنعت برق و با توجه به اصلاح نرخ ترانزیت توزیع و انتقال، درصدی از وصول مطالبات قبوض برق به حساب جاری شرکت‌های توزیع واریز می‌شود تا هزینه‌های جاری آنها را پوشش دهد.   معاون بازار برق ایران ادامه داد: بقیه وصول مطالبات از قبوض، بعد از پرداخت حقوق و عوارض دولتی و مالیات بر ارزش افزوده به حساب‌های وکالتی آنها جهت خرید برق واریز می‌شود تا برق مورد نیاز مشترکین در درجه اول از بورس انرژی خریداری شود، در غیر این صورت باید با قیمت‌های بازار برق از مدیریت شبکه خرید کرده و به طور هفتگی مطالبات نیروگاه‌ها تسویه شود.   وی گفت: امسال مشترکین صنعتی۲ درصد و مشترکین اداری نیز باید دستکم پنج درصد از انرژی مورد نیاز خود را از تابلوی سبز بورس انرژی خریداری کنند، در غیر این صورت باید نسبت به ساخت سامانه خورشیدی اقدام نمایند.   باقری اظهار کرد: در صورت نخریدین انرژی از بورس یا تامین نشدن برق از محل انرژی‌های تجدیدپذیر، هزینه‌های خرید انرژی با توجه به نرخ تابلو سبز در صورت حساب ایشان منظور خواهد شد.   نشست فرآیند اصلاح ساز و کار‌های مالی صنعت برق با حضور مدیران و کارشناسان دفاتر بازار برق، فروش و خدمات مشترکین و امور مالی شرکت‌های برق استان‌های خراسان و اعضای کمیسیون بازار برق کشور در محل ستاد شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ناترازی‌های مالی، منشا اصلی ناترازی برق در کشور
  • آزادراه شیراز - اصفهان؛ حلقه ای از زنجیره کریدور شمال - جنوب
  • اقدامات ایمیدرو در سالی که گذشت
  • بیش از ۵۱۶ هزار متر حفاری اکتشافی در کشور
  • جهاد کشاورزی اجازه تخریب باغات را ندهد
  • آنروا: تامین منابع لازم برای ادامه امدادرسانی در غزه
  • اوکراین| دلیل اصلی حمایت اتحادیه اروپا از کی‌یف
  • خبر عجیب بنزینی دولت + اعلام جزییات
  • خسارت گسترده سیل به تأسیسات آبی کهگیلویه و بویراحمد
  • سخنان غیر واقع برای تخریب دستاورد دولت سیزدهم