Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@15:48:30 GMT

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۴۰۲۳

به گزارش ایلنا، سیدمجتبی حسینی (معاون امور هنری) در حکمی سیده مرضیه شفاپور را به عنوان دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس منصوب کرد.

در حکم معاون امور هنری برای شفاپور آمده است: به استناد تبصره ۴ ماده یک و ماده ۳ آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی مد و لباس به موجب این حکم به عنوان دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای سرکارعالی، امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری و همراهی با سایر اعضای کارگروه در تحقق اهداف قانون ساماندهی مد و لباس موفق و مؤید باشید.

سیده مرضیه شفاپور دارای کارشناسی ارشد مدیریت فرهنگی است و در کارنامه فعالیت‌های او رییس امور زنان و خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر شورای مشاوران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس خانه مطبوعات وزارت کشور و ... به چشم می‌خورد.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از خدمات مهدی سیف جمالی (سرپرست سابق کارگروه ساماندهی مد و لباس) قدردانی کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مد و لباس دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجمن های هنری بازوان مشورتی،تخصصی و اجرایی وزارت ارشاد هستند

به گزارش خبرنگار مهر،، سید امین مویدی اصفهانی شامگاه یکشنبه در جمع رؤسای انجمن‌های هنری استان مرکزی با اشاره به تاریخچه تشکیل انجمن‌های هنری، اظهار کرد: تمام دغدغه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این است تا شعب استانی انجمن‌های هنری را ساماندهی کند.

وی افزود: با توجه به قوانین و اسناد بالادستی و به دلیل اینکه شعب استانی انجمن‌ها در گذشته دارای شخصیت حقوقی نبودند وزارت فرهنگ و ارشاد بنا دارد انجمن‌ها را در چارچوب قانون به یک شخصیت حقوقی تبدیل کند.

مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در این طرح تشکل‌های قبلی در استان‌ها تحت عنوان مؤسسات مستقل قانونی به فعالیت خود ادامه خواهند داد و حذف نخواهند شد.

وی ادامه داد: بر مبنای قانون تأسیس مؤسسات، راه اندازی شعبه برای مؤسسات در شهرستان‌ها امکان پذیر نیست و با توجه به اینکه انجمن‌های هنری در قالب مجوز مؤسسات فعالیت می‌کنند باید با هم افزایی آنها طبق مصوبه ۵۲۰ به انجمن‌های فراگیر هنری در کل کشور تبدیل شوند.

مویدی تاکید کرد: مقرر است انجمن‌های هنری در قالب و قاعده قوانین و مقررات جاری کشور نهادینه کنیم تا با داشتن شخصیت حقوقی در ادامه فعالیت‌های خود به لحاظ قانونی دچار مشکل نشوند.

وی گفت: طبق اساسنامه‌ای که به صورت یک پارچه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان‌ها ابلاغ شده است.
مویدی اصفهانی گفت: همچنین مقرر است در ارکان انجمن‌های هنری هم نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان ناظر در هیأت امنا و هم به عنوان مجری در هیأت مدیره، به منظور افزایش همکاری، تبادل نظر و سیاست گذاری حضور داشته باشد.

مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: انجمن‌های هنری بازوان اجرایی و کارشناسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلقی می‌شوند که امیدواریم با همکاری و مشارکت آنها در جهت توسعه حوزه هنر کشور گام‌های موثرتری برداشته شود.

کد خبر 6084864

دیگر خبرها

  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • انجمن های هنری بازوان مشورتی،تخصصی و اجرایی وزارت ارشاد هستند
  • برنامه جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی به مجلس ارائه می‌شود
  • جشنواره فجر معماری به مجموعه جشنواره‌های وزارت فرهنگ اضافه می‌شود
  • وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور است