Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@17:52:36 GMT

سفر وزیر نیرو به مسکو برای وام کم سابقه

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۴۱۰۱

سفر وزیر نیرو به مسکو برای وام کم سابقه

خبرگزاری تسنیم: رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه نشست هفتگی دولت در جمع خبرنگاران گفت: فردا عازم مسکو هستیم تا وام ۵ میلیارد دلاری دولت روسیه به ایران را عملیاتی کنیم.

وی افزود: این وام کم سابقه است.

این خبر در حال تکمیل است...

 

حجتی: وزارت نفت سوخت بخش کشاورزی را تامین می‌کند

وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت نفت در خصوص تامین سوخت بخش کشاورزی اعلام آمادگی کرده و همکاران ما نیز در مناطق حضور دارند و سهمیه‌ها را تخصیص می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص تامین سوخت بخش کشاورزی، گفت: بحث تامین و سهمیه سوخت در دستور کار سنواتی بوده و امروز نیز به همین شکل است و با توجه به تصمیم گیری ستاد مربوطه سهمیه‌های این حوزه مشخص است.

وی افزود: وزارت نفت در خصوص تامین سوخت بخش کشاورزی اعلام آمادگی کرده و همکاران ما نیز در مناطق حضور دارند و سهمیه‌ها را تخصیص می‌دهند تا کشاورزان بتوانند تحویل بگیرند.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: البته همانطور که می‌دانید بحث تبدیل سوخت بخش کشاورزی از گازوئیل به گاز در حال گسترش است و گلخانه‌ها که بیشترین سوخت و انرژی را در فصل سرما دارند، از سوخت گاز استفاده می‌کنند. سایر کشاورزان نیز سهمشان مشخص است و در اختیارشان قرار می‌گیرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: اردکانیان وزیر نیرو هیئت دولت روسیه وزرای کابینه وزارت نفت کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین

مدیر اداره اعتبارات ‎بانک مرکزی گفت: بخشنامه قراردادهای «فکتورینگ» به منظور تامین مالی مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی و دولتی با ۵۰ همت اعتبار به شبکه بانکی ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا، مهدی صحابی اظهار کرد: استفاده از ابزارهای نوین تامین مالی در قالب تامین مالی زنجیره ای همچون اوراق گام،کارت اعتباری متصل به اوارق گام، گواهی‌های سپرده عام و خاص و انتشار انواع صکوک از دیگر برنامه‌های بانک مرکزی برای تامین مالی بخش تولید در سال ۱۴۰۳ است.

وی افزود: بانک مرکزی با وجود اینکه موضوع قراردادهای فکتورینگ در قانون بودجه سال جاری درج نشده است اما به منظور حمایت از تولید سهمیه ای ۵۰ همتی به شبکه بانکی ابلاغ کرده است. در این ابلاغیه سهمیه هر بانک از قراردادهای فکتورینگ مشخص شده است. همچنین سهم شرکت‌های دولتی از طریق سامانه «سازمان برنامه و بودجه» و سهم شرکت‌های خصوصی از طریق «وزارت امور اقتصادی و دارایی» تعیین شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس در مسکو
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • سفر کم سابقه هیات کره شمالی به تهران پس از 5 سال / معمار رابطه تجاری مسکو و پیونگ یانگ در تهران به دنبال چیست؟
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • شاید موشک‌های آینده بدون سوخت کار کنند!
  • دلار تقریبا از مبادلات تجاری مسکو و پکن حذف شد