Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@19:28:31 GMT

برقراری امنیت کامل در شهرستان‌های غرب استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۴۱۱۷

به گزارش ایلنا، سردار محسن خانچرلی گفت: به دنبال اعلام طرح اصلاح مصرف سوخت (بنزین) عده ای فرصت طلب با ایجاد اخلال و اغتشاش در نظم عمومی و تخریب اموال دولتی و خصوصی پرداختند که در همان ساعات اولیه، نیروهای جان بر کف پلیس غرب استان تهران در صحنه حاضر شده و مقتدرانه با اغتشاشگران برخورد کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و به همه اطمینان می دهیم که ماموران آماده حفاظت از امنیت آنان هستند و اجازه نخواهیم داد عده ای فرصت طلب در زندگی شهروندان اخلال ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در چند روز گذشته با تلاش و مجاهدت همکارانم و همکاری دیگر دستگاه های امنیت ساز، عوامل اصلی ناامنی در غرب استان تهران شناسایی و برخورد لازم با آنها صورت گرفته و در حال حاضر امنیت و آرامش کامل در غرب استان تهران حاکم است.

به گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی غرب استان تهران، ضمن تقدیر و تشکر از هوشمندی و بصیرت مردم شهرستان های تابعه که در همان ساعات اولیه صف خود را از افراد اغتشاشگر جدا کردند اظهار داشت: از مردم عزیز استان می خواهم همچنان این روند را ادامه داده و هرگونه مشاهدات، اخبار و اطلاعات مبنی بر اخلال و بی نظمی و تخریب اموال عمومی را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی غرب استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد خراسان رضوی متلاشی شد

جعفر صدیقی گفت: در چند ماه گذشته برخی گزارشها و اخبار موثق و پی درپی حاکی از شکل گیری و فعالیت گروه‌های مجرمانه و سازمان یافته در حوزه قاچاق انسان و انتقال اتباع غیرمجاز به مجموعه دادستانی شهرستان تایباد رسیده است.

وی ادامه داد: بر اساس طرح شناسایی سرباندها در افغانستان و ایران و خوابگاه دارها و تشدید برخورد با این مجرمان در دستور کار ضابطین خاص و عام قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب تایباد اظهار کرد: در این ارتباط محل نگهداری اتباع غیرمجاز شناسایی و مهر و موم شد.

وی بیان کرد: ضمن دستگیری اتباع غیرمجاز افغانستانی که حدود ۴۰ نفر بودند، حساب‌های بانکی اعضای باند مسدود و چند دستگاه خودرو توقیف و روانه پارکینگ شدند.

صدیقی گفت: امنیت خط قرمز دستگاه قضایی شهرستان تایباد است و با فرد و یا گروهی که با هر انگیزه‌ای امنیت ملی مردم را نشانه گرفته‌اند، قاطعانه برخورد خواهد شد.

شهرستان تایباد ۹۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد. شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • تلاش پلیس برای خدمات رسانی در ایام تعطیلات
  • باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد خراسان رضوی متلاشی شد
  • پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی به مردم خدمت رسانی می‌کند
  • پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعف به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند
  • فراجا با برقراری امنیت زمینه تحقق شعار را فراهم می‌کند
  • ترافیک محورهای مواصلاتی استان هرمزگان روان است
  • پل فرانسیس اسکات در آمریکا فروریخت
  • باند قاچاق انسان در شهرستان مرزی تایباد منهدم شد
  • واکنش تهران به تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در غزه