Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:50:41 GMT

بصیرت مردمی سرمایه‌ای در برابر توطته دشمنان است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۴۱۳۲

بصیرت مردمی سرمایه‌ای در برابر توطته دشمنان است

سید«علی آقازاده» روز چهارشنبه در حاشیه راهپیمایی میثاق با ولایت افزود: مردم انقلابی و هیشه در صحنه استان مرکزی بار دیگر با حضور خودجوش و بهنگام خود در راهپیمایی محکومیت حوادث اخیر کشور به اغتشاشگران نشان دادند که جایی بدر این سرزمین ندارند.

وی عنوان کرد: اقشار مختلف مردم در این استان همزمان با مردم سراسر کشور اعلام کردند که مطیع و فرمانبردار تصمیمات ولایت فقیه و رهبر فرزانه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: رفتار مدنی و منطبق با سیاست های نظام اسلامی مردم استان مرکزی موجب شد که این استان در آرامش سرآمد استان‌های کشور باشد و از هرگونه خسارت بر اموال عمومی جامعه جلوگیری شود.

آقازاده گفت: تلاش اعضای شورای تامین، نیروی انتظامی، دستگاه های امنیتی، اصناف و مردم استان مرکزی موجب شد که این استان در رفتارهای هنجارشکن معدودی اغتشاش‌گر در زمره استان‌های امن و آرام کشور باشد.

راهپیمایی مردمی میثاق با ولایت با حضور حداکثری مردم با بصیرت، متدین و انقلابی استان مرکزی در ۲۰ نقطه و ۹ شهرستان های استان برگزار شد.

برچسب‌ها اعتراض های خیابانی استان مرکزی سید علی آقا زاده راهپیمایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اعتراض های خیابانی استان مرکزی راهپیمایی اعتراض های خیابانی استان مرکزی راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی مردمی اصفهانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم و عملیات «وعده صادق»+ عکس و فیلم

راهپیمایی مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه و پاسخ دندان شکست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجاوزات رژیم کودک کش صهیونیستی راهپیمایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ظهر امروز_ جمعه سی‌ام فروردین_ مردم اصفهان بعد از اقامه نماز جمعه، در حمایت از مردم مظلوم غزه و پاسخ دندان شکست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجاوزات رژیم کودک کش صهیونیستی راهپیمایی کردند.

امروز مردم اصفهان با مشت‌های گره‌های کرده، با ندای دشمن شکن، الله اکبر حمایت خود را از مجاهدان فلسطین و پاسخ دندان شکست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجاوزات رژیم کودک کش صهیونیستی فریاد زدند.

بند بند وجود هر مسلمانی از هلاکت هر صهیونیستی ظالم و غاصبی به وجد خواهد آمد که صلح، آزادی، امنیت و آبادانی به جز با نابودی تک تک دشمنان حق به دست نخواهد آمد و از این رو مردم اصفهان همزمان با سایر شهرها و به شکرانه پاسخ دندان شکست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجاوزات رژیم کودک کش صهیونیستی، بعد از استماع خطبه‌های دشمن شکن نماز جمعه گرد هم آمدند.

کد خبر 745962

دیگر خبرها

  • ضرورت بیداری امت اسلامی در برابر توطئه های دشمنان
  • سپاه سدی آهنین در برابر دشمنان کشور است
  • برگزاری راهپیمایی مردمی اصفهانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم و عملیات «وعده صادق»+ عکس و فیلم
  • راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در کرج
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • اتحاد روزافزون نیروهای مسلح موجب عصبانیت دشمنان شده است
  • آماده باش کامل نیروهای مسلح ایران در برابر اسرائیل از زبان فرمانده کل ارتش
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند