Web Analytics Made Easy - Statcounter

میشو کریستیچوویچ، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت که اگر به بقای این تیم ایمان نداشت، هیچ وقت به ایران بازنمی‌گشت. ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

میشو کریستیچوویچ درباره قبول پیشنهاد باشگاه شاهین شهرداری بوشهر و سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: می‌دانستم که شاهین چه مشکلاتی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به مدت سه سال در لیگ دسته اول ایران کار کردم و مدیربرنامه‌ای نداشتم که دنبال کارم باشد. خوشبختانه از بوشهر با من تماس گرفتند و این پیشنهاد را ارائه کردند که در نهایت هدایت تیم شاهین را پذیرفتم.

به دانش خودم ایمان دارم
وی ادامه داد: می‌توانم بگویم یکی از دلایل ارائه پیشنهاد شاهین، حضور چند بازیکن قبلی من در تیم شاهین بود. من با این شرایط سخت آشنا بودم، اما تاکنون کارهای سخت زیادی مانند این انجام داده‌ام. من به دانش خودم اعتقاد دارم و اگر ما، مدیران باشگاه، مردم و همه هواداران پشت هم باشیم، خدا به ما کمک می‌کند که در لیگ برتر بمانیم.

مدیران مس رفسنجان با من صادق نبودند
سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در پاسخ به این پرسش که آیا پیشنهادی از سایر تیم‌ها داشته است یا خیر، تصریح کرد: ابتدای فصل از طرف چند باشگاه لیگ دسته اول با من تماس گرفتند. باشگاه مس رفسنجان از من خواهش کرد که با آنها ادامه همکاری دهیم و قراردادم تمدید شود. من تیم مس را بدون عقد قرارداد، 10 روز تمرین دادم و به مدیران باشگاه اعتماد کردم، اما مشکلاتی پیش آمد که تصمیم گرفتم جدا شوم. آنها با من صادق نبودند و اصلاً‌ تماسی با مربی مورد نظر من نگرفتند. بازیکنانی به تیم می‌آمدند که موافق حضور آنها نبودم.

قرارداد میشو با شاهین شهرداری بوشهر امضا شد

شاهین کمپی ندارد اما همه چیز درست و صادقانه است
کریستیچوویچ در مورد باشگاه شاهین شهرداری بوشهر به تسنیم گفت: ما به خاطر شرایط جوی ایجاد شده و بارش باران، مشکل زمین تمرین داریم که این به خاطر این است که شاهین کمپی برای خودش ندارد. با این حال از شرایط راضی هستم و تمرینات را به صورت نرمال پیگیری می‌کنیم. تا این لحظه همه چیز درست و صادقانه بوده و بازیکنانم درمورد مسائل مالی صحبتی با من نکردند. تمام تمرکز ما روی تمرین است و تلاش می‌کنیم با بازیکنانی که داریم، بهترین بازی‌ها را ارائه کنیم.

من این بازیکنان را انتخاب نکردم؛ تا نیم‌فصل برای جذب بازیکن صبر می‌کنیم
وی در مورد جذب بازیکنان جدید خاطرنشان کرد: همه می‌دانند من این بازیکنان را انتخاب نکرده‌ام. ما تا نقل‌وانتقالات نیم‌فصل می‌توانیم از سهمیه فیفا استفاده کنیم و باید تا نیم‌فصل صبر کنیم. آمار گل زده و گل خورده ما نشان می‌دهد که مشکلاتی داریم، اما تلاش می‌کنیم با این شرایط جلو برویم. من هیچ عجله‌ای برای جذب بازیکن ندارم و به دنبال جذب بازیکن باکیفیت هستم. می‌خواهم بازیکنانی بگیریم که به تیم ما کمک کنند و باید در این زمینه، دقت لازم را داشته باشیم.

تصمیمی درباره کنار گذاشتن بازیکنی نگرفته‌ام
سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنی از تیمش را کنار می‌گذارد یا خیر، بیان کرد: بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند و تمام توان خود را در زمین می‌گذارند. من پنج روز است که به بوشهر آمده‌ام و تاکنون تصمیمی در این باره نگرفته‌ام. اگر بخواهیم بازیکنی را کنار بگذاریم، باید دلایل فنی، شخصیتی یا انضباطی داشته باشیم که فعلاً نداریم. با این حال در همه تیم‌ها بازیکنانی هستند که با آمدن مربی جدید، تغییر می‌کنند.

دستیارم سال‌های زیادی فعالیت کرده است
کریستیچوویچ درباره دستیارانش در تیم بوشهری گفت: یک دستیار از کرواسی آوردم که سال‌های زیادی فعالیت کرده است. یک مربی بوشهری به‌عنوان آنالیزور به ما اضافه شده و مربی دروازه‌بانان ما به کار خود ادامه می‌دهد. کریمیان هم که از زمان ویسی در شاهین بوده، در کنار ما خواهد بود.

مربی پیشین سپاهان در شاهین شهرداری بوشهر

اگر به بقای شاهین در لیگ برتر ایمان نداشتم، به ایران نمی‌آمدم
وی در پاسخ به این پرسش که آیا نترسیده که سقوط احتمالی شاهین به لیگ یک در رزومه او نقطه تاریکی بر جای بگذارد، اظهار داشت: من هدایت تیمی را پذیرفتم که در 10 بازی به میدان رفته و تنها دو مساوی کسب کرده است. با این حال هر چه بوده، تمام شده است و من از هفته دهم سرمربی تیم شاهین شدم. اگر یک مربی بترسد، هیچ وقت نمی‌تواند مربی باشد. می‌دانم شرایط خوب نیست، اما با کمک همه تلاش می‌کنیم از این شرایط خارج شویم. اگر به بقای تیم در لیگ برتر ایمان نداشتم، هیچ وقت به ایران نمی‌آمدم.

هیچ وقت تیم‌هایم به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌اند
سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در ادامه افزود: بقای تیم در لیگ یک تنها وابسته به من یا بازیکنان نیست و مسئولان باشگاه هم باید همت کنند. اگر نتوانیم پول بازیکنان را پرداخت و راه حلی برای سفرهای خود پیدا کنیم، من هم نمی‌توانم کاری انجام دهم. من 30 سال است که سرمربی هستم و در کشورهای اروپایی بسیاری فعالیت کرده‌ام، اما هیچ وقت تیمم به دسته پایین‌تر سقوط نکرده است.

تیم‌هایی چون سپاهان و استقلال که پول زیادی خرج کرده‌اند، مدعی قهرمانی هستند
کریستیچوویچ درباره شرایط لیگ نوزدهم و مدعیان قهرمانی لیگ برتر بیان کرد: در چند روز اخیر، بازی‌های زیادی را تماشا کردم و نکات زیادی را دیدم که باید آنها را تغییر دهیم. باید تلاش کنیم عملکردی بهتر از گذشته ارائه کنیم. نمی‌توانم بگویم چه تیمی قهرمان می‌شود، اما تیم‌هایی چون سپاهان و استقلال که پول زیادی خرج کرده‌اند و بازیکنان بسیار خوبی به خدمت گرفتند، مدعی قهرمانی هستند. ما و تیم‌هایی چون گل‌گهر سیرجان که شرایطی مشابه ما دارند، باید تلاش کنیم و کار خود را به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT2 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر لیگ برتر فوتبال فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از دو هزار نفر از خدمات بیمارستان دیر در ایام نوروز بهره‌مند شده‌ اند

ایسنا/بوشهر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دو هزار و ۳۰۰ نفر از خدمات بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر در ایام نوروز بهره‌مند شده‌اند.

دکتر حسن ملکی زاده در حاشیه بازدید از بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر اظهار داشت: در این ایام مراجعین اورژانس هزار و ۷۱۹ نفر بوده‌اند.
وی بابیان اینکه تعداد آزمایش‌های انجام شده در این بیمارستان در ایام نوروز، هزارو ۷۵۳ مورد بوده است گفت: هزار و ۷ بازرسی‌ در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ در شهرستان دیر انجام شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در ایام تعطیلات نورزی تاکنون، اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر ۴۰ مأموریت شامل ۲۲ مورد شهری و ۱۸ مورد جاده‌ای انجام داده است.
دکتر نادر شکیب آزاد معاون درمان، دکتر سید حسین موسوی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عبدالرسول عباسی مدیر دفتر پرستاری، سید مجید حسینی مدیر روابط عمومی و بین‌الملل، ناصری مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی عباس آدمیت نسب رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر، سید محمّد امین گلستانه بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر نیز در این بازدید حضور داشتند.
در این بازدید دکتر حسن ملکی زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان و تبریک سال نو به کادر بیمارستان در جریان وضعیت رسیدگی به بیماران و مسائل بیمارستان قرار گرفت.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قهرمان سابق کشتی:احتمالاً مرا با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفتند!
  • بیش از دو هزار نفر از خدمات بیمارستان دیر در ایام نوروز بهره‌مند شده‌ اند
  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • برقراری بیش از ۲۲ هزار تماس با ۱۳۷/ رشد ۳۲ درصدی تماس‌های گردشگری
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • چاره نداشتم باید سرمربی تیم ملی می‌شدم!
  • ترسیم الگوی صحیح از نشاط مذهبی
  • بوشهر چهارمین مقصد گردشگران نوروزی شد
  • ۸۶۱ خدمت توسط اورژانس اجتماعی استان بوشهر ارائه شد
  • بقای حقّ و نابودی باطل یک سنّت و قانون الهی