Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه‌ای که با حضور روسا و سرپرستان دفاتر استانی این نهاد سراسر کشور از طریق ویدئو کنفراس برگزار شد، گفت: در مقایسه با همه حوادث چهل سال گذشته شرایط امروز ما استثنایی است.

وی افزود: حقایق پشت صحنه اتفاقات ناگوار چند روز اخیر کشور پیام دیگری دارد و کاملا نسبت به فتنه‌های سال ۷۸، ۸۸ و اغتشاشات سال ۹۶ متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفی با بیان اینکه آنچه امروز واقعیت دارد و قابل اثبات است این بوده که دشمن برای ما برنامه داشت، عنوان کرد: آنچه در عراق و پس از آن در لبنان اتفاق افتاد برای ما هشدار و پیام داشت، به طور قطع پس از جبهه مقاومت مرکزیت آن از نقشه شیطنت نظام سلطه نادیده گرفته نشده بود؛ اما طبق برآورد‌های مسئولان امر و رصد قراین، پیش‌بینی شده بود که دشمن یک یا دو ماه پیش از انتخابات از حوادثی نظیر بستر و ظرفیت بررسی و رد صلاحیت احتمالی برخی از نامزد‌های انتخاباتی را استفاده کند که کانون جبهه مقاومت را هدف قرار دهد، آنچه طی دو یا سه روز گذشته اتفاق افتاد ردپای منافقین، بازماندگان رژیم منحوس پهلوی و حتی آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، عربستان، کمونیست‌ها و طالبان در شرارت و تخریب‌های وحشیانه وجود داشت.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: نوع اقدامات، تخریب‌ها، هدف قرار دادن مردم از سوی عوامل اغتشاش که در حال تیراندازی به سمت جمعیت بودند نشان می‌دهد که یکی از ماموریت‌های آن‌ها کشته‌سازی بوده است. در چنین وضعیتی بر اساس آنچه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) فرمودند امروز حتما باید بین آنچه بر اثر بی‌تدبیری در جامعه اتفاق افتاده با دغدغه، نگرانی و اعتراض به حق مردم و بحثی که نظام سلطه با آن کشور، اسلام و انقلاب را هدف قرار داده یک وجه تمایزی قایل شد و آن را برای مردم تبیین کرد.

لطفی با بیان اینکه مردم حق دارند؛ زیرا گرانی بر آن‌ها تحمیل شده است، گفت: مردم بدانند که ما از حقایق جامعه در بین مردم ناآگاه نیستیم، امروز آنچه از فتنه اخیر مشخص است همچون سال ۷۸ و ۸۸ دشمن دنبال فتنه جدید بوده، کما اینکه سال قبل رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) نیز در بیانات حکیمانه و ارزشمند خود در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرمودند برای سال آینده مراقب فتنه دشمن باشید.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اظهار کرد: آنچه در لبنان و عراق با اعتراض به معیشت، بیکاری و فساد شروع شد، اما با فتنه انگیزی عوامل استکباری، شعار‌ها در ادامه به ضرورت کنار رفتن حشدالشعبی، هدف قرار دادن مرجعیت شیعه و ایران، درخواست استعفای نخست وزیر و انحلال مجلس در عراق را به دنبال داشت، در لبنان نیز اعتراض‌های اولیه مربوط به افزایش مالیات بود، اما باز هم این اعتراضات به انحراف رفته و به درخواست انحلال پارلمان، استعفای رئیس جمهور و خلع سلاح حزب‌الله تبدیل می‌شود. فتنه استکباری سال ۸۸ در ابتدا بحث ابطال انتخابات را مطرح کرد، اما در کوتاه مدت نشان دادند که انتخابات بهانه بود و اصل نظام نشانه است.

وی افزود: امروز هم کوتاه آمدن در مقابل استکبار و عوامل آن، یعنی امتیاز دادن به دشمنی که فردا بحث حجاب اجباری، صلاحیت نامزد‌های انتخابات آتی و سایر مسائل را یکی پس از دیگری مطرح خواهد کرد که اگر فشار حداکثری در خارج جواب نداد از فشار حداکثری در داخل استفاده کرده و نظام و انقلاب را از آرمان اصلی منحرف کنند؛ پس در قبال این مصوبه، دولت، مجلس، تریبون‌های ما وظیفه دارند غیرشعاری و عملی در خدمت مردم باشند و از گرانی‌ها پیشگیری کنند، باید از همه ظرفیت‌ها برای تبیین واقعیت‌ها در جامعه استفاده کرد و بین مطالبات به حق مردم تمیز قایل شده شاید در اذهان بسیاری این نکته باشدکه این بدسلیقگی بود که دولت روز ۱۷ ربیع را انتخاب کرد و با این شکل و زمان اعلام به مردم هدیه و عیدی داد.

لطفی با بیان اینکه امروز دشمن با امیال شیطانی خود دنبال سوءاستفاده و بهره‌برداری است که نظام مقدس را هدف قرار دهد، ابراز کرد: از این دریچه امروز اتحاد و همدلی همه ارکان برای مقابله با فتنه آمریکایی، صهیونیستی، وهابی و گروهک‌های ورشکسته وابسته به استکبار امری ضروری است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه مردم عزیز کشورمان در عمل نشان دادند که همراهان صدیقی برای اسلام و ولایت فقیه بودند و خواهند بود، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از کیان نظام اسلامی حمایت کردند؛ زیرا احساس کردند که دشمن کیان نظام را هدف قرار داده است، رئیس جمهور و نماینده مجلس را مردم انتخاب کردند، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به رأی مردم احترام قائل هستند که از سران قوا حمایت کردند که به کیان انقلاب اسلامی صدمه وارد نشود، بنابراین نباید حکمت و دوراندیشی رهبری معظم انقلاب در حمایت از سران قوا را نباید به مقوله مدیریت سوخت تنزل داد. امروز ضرورت و اهمیت اتحاد در برابر فتنه نظام سلطه نیاز به تبیین دارد. همه ما به صورت فردی، خانوادگی و جمعی از همکاران یا هر تریبونی که در دست ما است باید به سمت وحدت برویم که این فتنه اخیر درهم پیچیده شود.

وی افزود: در فتنه سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶ و عرصه دوران دفاع مقدس، مردم در دفاع از انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بودند و فتنه دشمن را در هم پیچیدند، در اینجا هم یک نیاز ضروری به حضور مردم در صحنه است که به دست خود آن‌ها به عنوان بهترین پشتیبانان نظام مقدس اسلامی، حمایت، پشتیبانی، تجدید میثاق و بیعت خود را با نظام اسلامی به نمایش بگذارند که بار دیگر دشمن مایوس شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه ما فارغ از بدنه جامعه نیستیم بلکه با مردم زندگی می‌کنیم، اظهار کرد: مردم دغدغه و نگرانی دارند، اما باید اهم و مهم کنیم، زیرا امروز دشمن همه ما را هدف قرار داده است، بسیاری از این افراد که به خرابکاری یا بستن جاده‌ها دست زدند از مردم نیستند و به نظام و انقلاب تعلق ندارند بنابراین آماده کردن افکار عمومی یک ضرورت است.

نصرت الله لطفی در پایان با اشاره به اینکه مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان سرباز ولایت فقیه رسالت خاصی را در مقابله با این حوادث بر عهده دارند، افزود: قطعاً مردم ما با وفاق، همدلی، هوشمندی و بصیرت لازم هرگز اجازه نخواهند داد که دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران به اهداف و نیات پلید و شوم خود دست یابند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نصرت الله لطفی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب به اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیروهای مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایتها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود.

ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود.

آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیروهای مقاومت در این شش ماه،که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیستها است زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد.

وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیروهای مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888419

دیگر خبرها

  • جهش تولید با اتحاد و مشارکت اقتصادی رخ می‌دهد
  • اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی
  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب به اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است
  • ضرورت تشکیل اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان