Web Analytics Made Easy - Statcounter

راهپیمایی باشکوه حمایت از امنیت کشور با حضور مردم و مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش برنا،حاضرین در این راهپیمایی مردمی پلاکارد‌هایی با مضامین «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «جانم فدای سید علی»،در دست داشتند.

این راهپیمایی با حضور نماینده ولی فقیه،استاندار و رییس کل دادگستری استان اردبیل در حمایت از امنیت و اقتدار کشور در شهرستان اردبیل از میدان شریعتی به سمت مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بیشتر بخوانید: راهپیمایی مردم تبریز در محکومیت اقدامات اغتشاشگران شنا در خلیج فارس 3 کودک را به کام مرگ کشاند+جزئیات

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام خمینی عشق مرگ برنا راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری صبح چهارشنبه در حاشیه نشست قرارگاه عفاف و حجاب استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، با بیان اینکه در مباحث اخلاقی مردم متدین ما توقع دارند که «حاکمیت» امنیت را برقرار کند، گفت: فراجا براساس این درخواست «طرح نور» را طراحی کرده است و در خراسان رضوی مردم و تشکل‌های اجتماعی از این طرح حمایت و پشتیبانی کرده‌اند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: مردم عزیز ما به امنیت در حوزه‌های مختلف اعم از عمومی، اقتصادی، فرهنگی و غیره نیاز دارند.

وی با بیان اینکه این احساس امنیت برای مردم باید در جامعه ما وجود داشته باشد، افزود: در مباحث اخلاقی مردم متدین ما توقع دارند که حاکمیت، امنیت را برقرار کند.

نظری تاکید کرد: فراجا برای این درخواست و ایجاد امنیت، «طرح نور» را طراحی کرده است که از ۲۵ فروردین ماه امسال در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: ما به عنوان مجاوران بارگاه منور رضوی وظیفه داریم که به طور خاص این فضای مناسب دینی و اخلاقی را حفظ کنیم و امیدواریم این توفیق توسط فراجا و با پشتیبانی مردم و تشکل‌های مردمی فراهم شود.

وی ابراز کرد: استان خراسان رضوی و مشهد مقدس وضعیت و موقعیت مناسبی دارد و ضرورت حفظ این شرایط و جلوگیری از بروز هرگونه ناهنجاری مورد توجه قرار دارد.

نظری خاطرنشان کرد: علمای گرانقدر، نخبگان عزیز، تشکل‌های مردمی و همه عزیزانی که دلسوز بودند و بخش‌های حاکمیتی را همراهی می‌کردند، در این مقطع هم ان‌شاءالله با مشارکت آنان انجام وظیفه عمومی و مشترک خواهیم داشت.

کد خبر 6087501

دیگر خبرها

  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می شود
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • در حوزه امنیت هیچگونه مماشاتی وجود ندارد
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • بسیاری از پرونده‌های حقوقی اردبیل ‌دعاوی ملکی است
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی