Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت : روز گذشته بیش از ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به حساب خانوار‌های واجد شرایط واریز شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ الهی تبار مدیر کل سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت : بر اساس مصوبه هیات دولت مقرر شدسود حاصل از محل فروش سوخت مرز نشینان به خانوار‌هایی که در ۲۰ کیلومتری نوار مرزی قراردارند پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بااشاره به اینکه در استان کرمانشاه ۲۲ هزار و ۳۷۸ هزار خانوار در نوار مرزی شناسایی شده اند گفت : روز گذشته مبلغ ۲۳۰ هزار تومان به حساب ۲۰ هزار خانوار واریز شده است.

الهی تبار گفت: به دلیل عدم انطباق شماره کد ملی و یا حساب بانکی این مبلغ به حساب ۲ هزار خانوار دیگر واریز نشده است، اما قرار است تا چند رو آینده پس از رفع این مشکل پول به حسابشان واریز شود .

بیشتر بخوانید: افزایش شاکیان پرونده معروف به پرهام آزادشهر پاسخ صدا سیما به دولت؛ پول نداریم پس حق داریم

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پول دولت برنا خانوار حساب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت بیش از چهار هزار تن دانه روغنی

محمدخزایی مدیر جهاد کشاورزی کنگاور گفت : این شهرستان با دارا بودن حدود ۵۰ درصد سطح زیر کشت کاملینا و حدود ۲۵ درصد سطح زیر کشت کلزای استان مهمترین قطب تولید دانه‌های روغنی در کرمانشاه محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: محصول کاملیا و کلزا به صورت تضمینی با نرخ مصوب توسط مراکز خرید مستقر در شهرستان از کشاورزان خریداری می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی کنگاور با بیان اینکه دانه روغنی کاملینا از قابلیت بسیار خوبی برای کشت در مزارع دیم برخوردار است، ادامه داد: این محصول از جمله گیاهان دانه روغنی مقاوم به خشکی و سرما است که در برابر آفات و بیماری‌ها مقاومت قابل توجهی دارد.

خزایی با اشاره به امکان کاشت و برداشت مکانیزه این محصول گفت: کاملینا می‌تواند محصول مناسبی در چرخه تناوب زراعی غلات دیم باشد و بازده و سودآوری مناسبی در این اراضی داشته باشد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • حساب پس‌انداز برای این افراد غیرقانونی شد
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • فرصت یکماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • برداشت بیش از چهار هزار تن دانه روغنی
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران