Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب‌الله خجسته پور پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه اولین دوره انتخابات نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد و تشکل‌های مردمی استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردمی استان، امکان خوبی را برای سمن‌ها مهیا می‌سازد، ابراز کرد: حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد یکی از اولویت‌های دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولین دوره انتخابات نمایندگان سمن‌ها در شورای توسعه و حمایت از تشکل‌ها، در حالی برگزار می‌شود که یکی از اهداف این تشکل مردمی، حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد و ان‌جی‌او ها محسوب می‌شود.

حضور نماینده سمن‌ها در جلسات استانداری سمنان

معاون استاندار سمنان در ادامه گفت: قانون سازمان‌های مردم‌نهاد در حال طی مراحل قانونی است و با اصلاح آن ما شاهد تعدد مراکز صدور مجوز فعالیت‌های سمن‌ها نخواهیم بود، درنتیجه امور مرتبط با ان‌جی‌او و تشکل‌های مردمی تسهیل می‌شود از سوی دیگر از تمام دستگاه‌های اجرایی خواسته‌ایم تا در راستای همراهی با سمن‌ها تلاش داشته باشند.

خجسته پور در دیگر بخش سخنان خود به انتخابات برگزارشده برای معرفی نمایندگان سمن‌های استان سمنان در شورای توسعه و حمایت از تشکل‌ها اشاره کرد و گفت: امیدواریم نمایندگان استان بتوانند در راستای شناساندن ظرفیت‌ها و فعالیت‌های سمن‌ها به جامعه موفق عمل کنند همچنین از این افراد انتظار است تا در راستای ارتباط‌گیری با سازمان‌های مردم‌نهاد فعال نیز مساعدت کنند.

وی با بیان اینکه تشکل‌های مردمی ظرفیت بزرگ استان سمنان هستند، افزود: در پایان انتخابات اعضای منتخب سازمان‌های مردم‌نهاد و ان‌جی‌او های دارای مجوز سراسر استان نفراتی مشخص می‌شوند که این افراد در جلسات استانداری و ساز نهادهای تصمیم‌ساز ازاین‌پس به‌عنوان نمایندگان سمن‌ها و ان‌جی‌او های مردمی حضور خواهند داشت.

کد خبر 4776783

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان سازمان های مردم نهاد بوشهر زلزله شهرکرد ایلام بارش برف گرگان شیراز قزوین بنزین خطبه های نماز جمعه هفته وحدت قیمت بنزین سفر استانی اصلاح قیمت حامل های انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟

ارسلان مالکی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی خود زمینه ساز تقویت و تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان اینکه در حال روند عرضه زمین در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد چشم گیری داشته است و این افزایش عرضه زمین زمینه ساز افزایش مشارکت‌های مردمی می‌شود گفت: افزایش عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت خود باعث می‌شود که متقاضیان بتوانند حضور پر رنگ تری در روند ساخت مسکن داشته باشند.

وی افزود: با توجه به شعار سال مبنی بر افزایش تولید با مشارکت‌های مردمی دولت در حال برنامه‌ریزی برای بهبود و استفاده از ظرفیت‌های مردمی هستیم.

او گفت: افزایش عرضه زمین و اختصاص تسهیلات ساخت خود می‌تواند ظرفیت‌های مردمی را در این بخش رشد دهد.

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • فرمانداریهای استان تهران برای همکاری با دبیرخانه ۱۰روز فرصت دارند
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • آلمان حمایت از آنروا را از سرگرفت
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد