Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان ساختمان از موافقت وزیر راه با رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌های کشور با روش تهاتر خبر داد و گفت: حاضریم برای این کار پول دستی هم بدهیم. ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علاءالدین ختایی در نشست خبری با اشاره به این‌که در شرایط حاضر کشور، فشار تحریم‌ها، موانع گردش بانکی و نیاز فعالان اقتصادی به منابع مالی بهرتین راهکار استفاده از روش تهاتر است، اظهار کرد: در بخش‌های مختلف عمرانی، صنعتی، کشاورزی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. امکانات فراوانی در کشور داریم و فقط باید عناصر موجود را به هم پیوند دهیم.

وی با بیان این‌که هزینه منابع مالی و سیستم بانکی در کشور گران است، ادامه داد: راهکار حل این مشکل استفاده از تتهاتر و روش‌های متنوع در این شیوه است.

وی با یادآوری این‌که از روش‌های قدیمی با استفاده از نرم‌افزارهای امروزی اقدام به اجرای پروژه‌های مختلف به شیوه تهاتر کرده‌ایم، گفت: در این راستا حدود 13 سال قبل انجمن انبوه‌سازان به عنوان یکی از اجزای بازار تهاتر ایجاد شد. بر این اساس با برات‌های سنتی کار تامین مواد اولیه این بخش آغاز شد و در حال حاضر نیز به مرحله‌ای رسیده‌ایم که با همکاری یکی از بانک‌های داخلی تهاتر کارت را در اختیار فعالان این حوزه قرار خواهیم داد.

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان و فناوران صنعت ساختمان با تاکید بر این‌که روش‌های تهاتر قابلیت فراوانی برا یاجرای پروژه‌های عمرانی در کشور دارد، افزود: به‌عنوان مثال در حوزه نوسازی بافت فرسوده در مناطق مختلف تهران طی سال‌های اخیر همکاری‌هایی را با شرکت بازآفرینی شهری ایران و شهرداری تهران داشته‌ایم.

ختایی همچنین از ارائه پیشنهاد رفع 3329 نقطه حادثه‌خیز جاده‌های کشور به وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت: وزیر راه و شهرسازی با رفع این نقاط به شیوه تهاتر موافقت کرده اما متاسفانه این برنامه با مانع بزرگی به نام بروکراسی گرفتار شده است.

وی با تاکید بر این‌که از وزارت راه و سازمان راهداری پولی برای این کار نمی‌خواهیمف اضافه کرد:‌حتی حاضریم پول دستی هم به وزارت راه و شهرسازی بدهیم.

طعنه اسلامی به واگرایی وزارت راه در "دوره قبل"تصمیمات جدید دولت در بازآفرینی ‌شهری/اراضی ‌دستگاه‌های اجرایی ‌در اختیار وزارت راه و ‌ شهرسازی قرار می‌گیرد‌عملکرد ضعیف وزارت راه در بخش مسکن؛ برنامه‌هایی که روی کاغذ ماند

انتهای پیام/

 

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت راه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت راه وزارت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت وزیر صمت با حذف سامانه یکپارچه خودرو

به گزارش صدای ایران از اقتصاد آنلاین،وزیر صمت درباره سامانه یکپارچه خودرو گفت: سیاست شخصی من این است که سامانه یکپارچه خودرو حذف شود و مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند. عباس علی آبادی در ادامه افزود: در خصوص افزایش قیمت پژو پارس هم مسئول تعیین قیمت خودرو شورای رقابت است وزارت صمت سیاست گذار نیست ما فقط مجری هستیم.

دیگر خبرها

  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • موافقت وزیر صمت با حذف سامانه یکپارچه خودرو
  • رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها
  • جابجایی «حلقه اول» یاران رئیسی از پُستی به پُست دیگر /اصلاح کابینه، شاید وقتی دیگر! +جدول
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل