Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا این کنگره چهار روزه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با همکاری انجمن چشم پزشکی ایران روز گذشته در مشهد آغاز شد و امروز به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

دبیر علمی بیست و نهمین کنگره بین‌المللی چشم پزشکی ایران طی سخنانی در مراسم آغاز به کار رسمی آن گفت: استادان فوق تخصص چشم‌پزشکی از کشورهای آمریکا، سوئیس، آلمان، عراق، ترکیه، سوریه و چند کشور دیگر عربی در این کنگره بین‌المللی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر محمد رضا صداقت افزود: این کنگره هر ساله با هدف افزایش سطح دانش و مهارت‌های علمی و عملی در تشخیص و درمان بیماری‌های چشم در بین پزشکان و استادان رشته‌های شش‌گانه‌ چشم‌پزشکی کشور برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان بزرگ ترین و مجهزترین دانشگاه کشور از نظر امکانات فنی و تخصص‌های چشم‌پزشکی میزبان بیست و نهمین کنگره انجمن چشم پزشکی ایران به عنوان بزرگترین رویداد چشم پزشکی کشور است.
دبیر علمی بیست و نهمین کنگره بین‌المللی چشم پزشکی ایران گفت: در این کنگره آخرین دستاوردها و تحقیقات علمی در زمینه  چشم‌پزشکی در قالب ۱۹۰ مقاله به صورت سخنرانی و پوستر ارائه خواهد شد که ۶۰ مورد از آنها در قالب پوستر ارائه می‌شود.
صداقت، مهم‌ترین محورهای کنگره مزبور را شامل پیشگیری، تشخیص و درمان بیماریهای مرتبط با چشم در بخش‌های قرنیه، شبکیه، استرابیسم، جراحی پلاستیک و ترمیمی، آب سیاه و تومورهای چشمی عنوان کرد.

وی افزود: انجام عمل زنده‌ و پیشرفته‌ چشم‌پزشکی و برپایی نمایشگاه در حوزه تجهیزات پزشکی از دیگر برنامه‌های جنبی این کنگره به شمار می‌رود.
بیست و نهمین کنگره بین‌المللی چشم پزشکی مشهد که امروز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افتتاح شد تا روز یکم آذرماه در مشهد ادامه دارد.

برچسب‌ها مشهد چشم پزشکی سوئیس خراسان رضوی ایالات متحده آمریکا دانشگاه علوم پزشکی مشهد آلمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد چشم پزشکی سوئیس خراسان رضوی ایالات متحده آمریکا دانشگاه علوم پزشکی مشهد آلمان مشهد چشم پزشکی سوئیس خراسان رضوی ایالات متحده آمریکا دانشگاه علوم پزشکی مشهد آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • تاکید بر تعاملات بین المللی ایران در حوزه علمی فناوری با دانشگاه‌های جهان
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد