Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:25:25 GMT

تلاش دشمن برای بحرانی جلوه‌دادن شرایط کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۴۳۹۷

تلاش دشمن برای بحرانی جلوه‌دادن شرایط کشور

افشین کریمی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان روانسر افزود: دشمن به این باور رسیده که حمله نظامی به ایران هزینه های زیادی دارد و قصد دارد با تحمیل فشار بر مردم در بخش اقتصادی و ایجاد ناآرامی ها به اهداف شوم خود برسد.

وی تصریح کرد: دشمن با تمام توان پای کار آمده اما هوشیاری و بصیرت مردم موجب شد در این راه ناکام بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مردم حق اعتراض دارند و در این اعتراض ها صف اغتشاشگران از مردم جدا شد، ادامه داد: دولت مدافع اعتراض های مدنی است تا به مردم آسیبی نرسد و زندگی عادی و روزمره آنها مختل نشود.

کریمی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید بعد از انقلاب بیشترین انتقادها را تحمل کرده و سعی نموده به منتقدین احترام بگذارد.

وی گفت: ایجاد مزاحمت برای مردم، آتش زدن بانکها و خسارت به اموال عمومی یک نوع خشونت و کار اشرار است و جمهوری اسلامی با اشرار تعارفی ندارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه اظهارداشت: شرایط در کشور به سمت امن شدن تر می رود و با همکاری اعضای شورای تامین، شهر کرمانشاه هم به آرامش رسیده و از اینکه در این چند روز اخیر آرامش کامل هم در روانسر برقرار بود جای تقدیر دارد.

افشین کریمی افزود: در روند برگزاری انتخابات وظیفه دولت صیانت از آرای مردم و تلاش برای برگزاری انتخاباتی پرشور است که برای تحقق این اهداف از مدت ها قبل برنامه ریزی ها آغاز شده و ستاد انتخابات هم در استان آغاز به کار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تمهیدات به گونه ای اندیشیده شده که حضور مردم در پای صندوق های رای تسهیل شود و آنچه برای مجموعه وزارت کشور و ستاد انتخابات مهم است حفظ حق و حقوق انتخاب شونده و انتخاب کننده است.

معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد: همه مدیران شرعا و قانونا موظف هستند که اصل بی طرفی را در انتخابات رعایت کنند و باید این بی طرفی برای مردم اثبات شود.

کریمی یادآور شد: تلاش مجموعه استانداری و فرمانداری ها در شهرستان ها این است که با همکاری با شورای نگهبان و هیئت نظارت زمینه حضور همه سلیقه ها را فراهم کنند.

وی گفت: از نظر نیروی انسانی مدیریتی، یک مجموعه هماهنگ در استان وجود دارد و همه مدیران کرمانشاه با وحدت و همفکری جهشی را برای توسعه استان شروع کرده اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با بیان اینکه هرکسی مخالف این وحدت حاکم بر استان حرکت کند خیانت محسوب می شود، افزود: بازسازی مناطق زلزله زده، کاهش چشمگیر خسارت سیل، بازشدن مرز خسروی و کاهش نرخ بیکاری استان در بدترین شرایط تحریم از جمله دستاوردهای وحدت مدیران در استان است.

در پایان این نشست از خدمات حسن بهرامی بخشدار سابق بخش مرکزی روانسر قدردانی و علی احمد احمدی به عنوان بخشدار مرکزی این شهرستان منصوب شد.

همچنین ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های بساطعلی نوری در معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، حسن بهرامی به عنوان معاون جدید معارفه شد.

حسن بهرامی از نیروهای وزارت کشور است که از فروردین ماه سال ۹۳ تاکنون به عنوان بخشدار مرکزی این شهرستان خدمت می کند.

علی احمد احمدی هم که به عنوان بخشدار مرکزی روانسر منصوب شده است، سابقه بخشداری مرکزی گیلانغرب را در کارنامه خود دارد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد. 

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه روانسر فرمانداری روانسر جلسه شورای اداری معارفه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه روانسر فرمانداری روانسر جلسه شورای اداری معارفه کرمانشاه استانداری کرمانشاه روانسر فرمانداری روانسر جلسه شورای اداری معارفه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت

پوریا جلالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در نشست صمیمی با هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر و رسانه که به همت دستیار مردمی‌سازی فرمانداری کنگاور در این شهرستان برگزار شد، گفت : نگاه ما به شهرستان‌ها یک نگاه ویژه است و با توجه به ظرفیت‌های موجود در کنگاور تلاش می‌کنیم که جشنواره‌هایی را به میزبانی این شهرستان برگزار کنیم. 

وی با تاکید بر اینکه اداره ارشاد پدر معنوی اهالی فرهنگ و هنر و رسانه است، خاطرنشان کرد: ما از آثاری که با ارزش‌ها و فرهنگ جامعه منافات نداشته باشد حمایت می‌کنیم. 

جلالی در ادامه با بیان اینکه کرمانشاه می‌تواند میزبان بزرگترین رخداد‌های بین‌المللی باشد، اذعان داشت: در تلاش هستیم با ایجاد هماهنگی‌های لازم دهه فرهنگ کرمانشاه را در اروپا به میزبانی ایتالیا یا فرانسه برگزار کنیم و در همین راستا همه شهرستان‌های استان نیز حضوری موثر خواهند داشت و آثاری که به مفاهیم مقاومت و اربعین حسینی (ع) اشاره داشته باشند، در این جشنواره بین‌المللی ارائه و آثار برتر تجاری و به صورت انبوه تولید می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت
  • پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی موجب آبروی جهان اسلام شد
  • اگر دشمن بار دیگر خطا کند، پاسخی پشیمان کننده خواهد دید
  • رئیسی : اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • تلاش وزارت بهداشت برای افتتاح ۱۰ هزار تخت بیمارستانی جدید در سال ۱۴۰۳
  • خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان