Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@12:17:57 GMT

کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در ماکو

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۴۵۱۱

کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در ماکو

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،سرهنگ حسین شهریار فرمانده انتظامی ماکو افزود: ماموران انتظامی ماکو حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور کمربندی به سمت بازرگان به یک دستگاه سایپا مظنون شده و آن را توقیف کردند.

او اضافه کرد: در بازرسی ماموران از این خودرو، ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی ماکو ادامه داد: در این رابطه راننده سایپا دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

سالانه در این منطقه بیش از ۱۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق، از نوع گازوئیل کشف و ضبط می‌شود.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.

انتهای پیام/م

کشف سوخت در ماکو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در کمتر از یک ماه در خراسان رضوی

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سرتیپ دوم مجید شجاع در گفتگویی اظهارکرد: مرزبانان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی اظهارکرد: در راستای برخورد با قاچاقچیان سوخت و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، در حین کنترل خودروهای خروجی از کشور و نیز انجام گشت های منظم در حوزه استحفاظی با تنگ کردن عرصه فعالیت قاچاقچیان، این میزان سوخت قاچاق را به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال از ۹ دستگاه خودرو کشف کردند.

وی با بیان اینکه مرزبانان این استان ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از ابتدای امسال کشف و ضبط کردند، گفت: قاچاق سوخت در مرزهای خراسان رضوی به ویژه حوزه هنگ تایباد به صورت بطری های یک و نیم لیتری بود و در این راستا نیز افرادی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: قاچاقچیان سوخت بدانند خروج سرمایه ملی از کشور به صورت غیرمجاز به اقتصاد کشور خسارت وارد می کند از این رو مرزبانان قاطعانه در برابر آنها ایستاده اند و برخورد قانونی با آنها صورت خواهد گرفت.

شایان ذکر است، استان خراسان رضوی از شمال و شمال شرق ۵۳۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان و از شرق حدود ۳۰۲ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895804

دیگر خبرها

  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس
  • مرزبانان خراسان رضوی ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند
  • کشف و ضبط ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در کمتر از یک ماه در خراسان رضوی
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر