Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@04:36:33 GMT

فروشگاه لوازم الکتریکی در لاله زار در آتش سوخت

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۴۵۵۵

فروشگاه لوازم الکتریکی در لاله زار در آتش سوخت

ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران پس از دریافت تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی یک فروشگاه لوازم برقی، زنگ ایستگاه ۱، ۴۶، ۳، ۴ و گروه نجات ۱ را به صدا درآورد و آتش نشانان را به همراه تیم نجات یک ۱، خودرو بالابر، تشک نجات و نیز خودرو حامل دستگاه تنفسی عازم خیابان لاله زار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر هاتفی، مدیر منطقه ۵ عملیات سازمان آتش نشانی تهران با حضور در محل حادثه در این باره گفت: از داخل یک فروشگاه فروش لوازم یدکی دود و شعله زیادی به بیرون زبانه می‌کشید که با توجه به قرار گرفتن انبار مملو از جنس بر روی آن، احتمال می‌رفت که زبانه‌های آتش به آنجا سرایت کند.

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از تقسیم شدن به سه تیم، ضمن قطع برق و گاز محل حادثه مشغول عملیات شدند و تیم نجات با وارد شدن به داخل فروشگاه و جستجوی محل حادثه از عدم حضور محبوس شده اطمینان پیدا کردند و سپس به سایرآتش نشانان پیوستند.

هاتفی تصریح کرد: دو گروه دیگر از آتش نشانان همزمان با رعایت نکات ایمنی با استفاده از لوله‌های آبدهی به یافتن کانون آتش و خاموش کردن آن مشغول شدند.

وی افزود: نیروهای عملیات پس از مهار و کنترل آتش و تخلیه‌ی دود توسط فن فشار مخصوص مثبت و ایمن سازی محل حادثه، به عملیات خود پایان داده و با تحویل محل به عوامل انتظامی و مالک به ایستگاه بازگشتند.

 علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

۴۷۲۳۲

کد خبر 1322963

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی حوادث شهری سهمیه بندی بنزین بنزین ایالات متحده آمریکا معرفی کتاب قاچاق سوخت بنزین و گازوئیل باشگاه پرسپولیس طاقچه واردات بنزین کتاب الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان آتش نشانی یزد، تصادف و گیرافتادن راننده به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی یزد اعلام و آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۳ و ۱۱ فورا به محل اعزام شدند.

نیرو‌های آتش‌نشانی در صحنه حاضر شدند و راننده این خودرو با آسیب وارده از ناحیه سر و صورت، با تلاش افراد حاضر در محل حادثه از خودرو بیرون آورده شده بود. 

 

آتش نشانان پس از ایمن سازی محل، اقدامات لازم برای پیشگیری از آتش‌سوزی احتمالی خودرو را انجام داده و ماموریت خود را به پایان رساندند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک
  • پایان تلخ جوان سنندجی در ته چاه | ۴ نفر توسط جوان سنندجی نجات یافتند
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت