Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@18:52:23 GMT

اخلال گران را به کجا معرفی کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۴۵۸۸

اخلال گران را به کجا معرفی کنیم؟

مدیرکل پیشگیری‌های مردمی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه از مردم خواست مستندات خود درباره اخلالگران امنیت را به سامانه سجام ارسال کنند.

به گزارش مشرق، علی‌اصغر رفاهی در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح اصلاح قیمت بنزین گفت: برابر بیانیه ریاست قوه قضائیه دستگاه قضایی خود را موظف برای رفع مشکلات احتمالی در فرایند اجرا می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقرر شده از طریق برنامه سجام دو کمک مهم در این راستا داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: میزان خسارت وارده به فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اغتشاشات لیدرهای اصلی اغتشاشات ‌بهارستان دستگیر شدند عکس/ پوشش برخی از زنان لیدر اغتشاشات اخیر

وی افزود: برخی از افراد از این موضوع سوءاستفاده هایی کردند و اخلال در نظم عمومی داشتند و اقداماتی را خلاف موازین قانونی از جمله آتش زدن بانک ها و اماکن خصوصی و عمومی داشتند. از تمامی مردم به ویژه دیده بانان می‌خواهم هر گونه مستند، عکس، مدرک و یا فیلم و مستندی از خرابکاران دارند به سامانه سجام به نشانی www. Sajamscpd.ir ارسال کنند.

مدیرکل پیشگیری‌های مردمی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه افزود: کمیته ای بر اساس بیانیه ریاست قوه قضاییه تشکیل شده و گزارش ها به آن کمیته ارسال  می‌شود.

رفاهی در پایان با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: هموطنان همچنین می‌توانند تخلفات انتخاباتی را به سامانه سجام اعلام کنند تا ضمن جلوگیری از تخلفات احتمالی انتخابات سالمی برگزار شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین بنزین دستگاه قضایی قوه قضائیه اخلال گران مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بیش از ۵۰ نوع پیامک هشدار دهنده به مخاطبان قزوینی

علی فولیان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: در راستای کاهش و پیشگیری از وقوع جرائم، دعاوی و آسیب‌های اجتماعی در استان و به منظور اطلاع‌رسانی و ارتقا آگاهی‌های عمومی و حقوقی جامعه و همچنین پیشبرد اهداف برنامه‌های مصوب سال ۱۴۰۲ ابلاغی از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، بیش از ۵۰ پیامک هشدار دهنده و پیشگیرانه در حوزه‌های مختلف به مخاطبان ارسال شده است.

وی بیان کرد: این پیامک‌ها در حوزه جرائم و آسیب‌های اجتماعی اولویت‌دار استان قزوین شامل تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، سرقت، تصادفات، خشونت، سلاح و مهمات و کلاهبرداری بوده که از سوی این معاونت پیامک شده است.

به گفته فولیان، نظر به بازخورد خوب و رضایت مردم از این نحوه اطلاع‌رسانی در جهت آگاهی بخشی به هنگام شهروندان و افزایش سواد حقوقی آنان و اطلاع از عواقب ناشی در رابطه با رعایت مسائل قانونی، ارسال پیامک‌های هشداری و پیشگیرانه در سال گذشته بسیار مفید، مطلوب و کارآمد ارزیابی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش دارو به قوه قضائیه
  • ارسال گزارش تحقیق و تفحص سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه
  • گزارش تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه ارسال شد
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش گرانی و کمبود دارو به قوه قضائیه
  • گاهی معضلات به دلیل حل نشدن به بحران‌های بالفعل تبدیل می‌شود
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • توضیحات قوه قضائیه درباره یک خبر
  • ارسال پیامک‌های پیشگیرانه دادگستری برای ۱۲۴ هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری
  • ارسال بیش از ۵۰ نوع پیامک هشدار دهنده به مخاطبان قزوینی