Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمیل غریب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برگزاری مرحله نهایی سومین جشنواره دانایی و توانایی (مسابقه کتابخوانی) از مسابقه های فرهنگی هنری سال تحصیلی ۹۸ - ۹۷ اظهار داشت: این جشنواره همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی امسال در تهران برگزار شد که همزمان با برگزاری این جشنواره دانش آموزان برگزیده استان گیلان نیز در کنار سایر دانش آموزان به عنوان کتابخوان های برتر کشور تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سعیده شفیعی از لاهیجان، صدف سلمانزاده از ناحیه دو رشت، فاطمه عبدی از رضوانشهر، شمیم خوشکار از آستانه اشرفیه ، فاطمه اصغر نیا از ناحیه یک رشت، سهند آقایی از ناحیه دو رشت، رضا رحمان نیا از ناحیه یک رشت، امیرمحمد کیانفر از صومعه سرا، آرمین قربانیان از ناحیه دو رشت و حسن بی نیاز از عمارلو رودبار دانش آموزان برگزیده از استان گیلان در جشنواره کشوری دانایی و توانایی هستند.

معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش استان گیلان در تشریح جشنواره دانایی و توانایی خاطر نشان کرد: در جریان برگزاری این جشنواره کتاب در مقاطع مختلف در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد که دانش آموزان علاقمند در مسابقه جشنواره (کتابخوانی) شرکت می کنند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره دانایی و توانایی در مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری  تصریح کرد: این جشنواره فرصتی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین دانش آموزان است.

استان گیلان دارای افزون بر ۴۰۰ هزار دانش آموز است که در افزون بر پنج هزار واحد آموزشی تحصیل می کنند.

برچسب‌ها رشت گیلان آموزش و پرورش کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان آموزش و پرورش کتابخوانی رشت گیلان آموزش و پرورش کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی

 رئیس اداره آموزش متوسطه نظری آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: امتحانات شبه نهایی به منظور آشنایی دانش آموزان با مقررات امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳ و سوالات مفهومی در پایه‌های دهم و یازدهم رشته‌های علوم تجربی، ریاضی فیزیک، علوم و معارف اسلامی و ادبیات و علوم انسانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید

۱۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری مکلف شدند

نورالله کیانی افزود: آزمون شبه نهایی در ۲۵۱ آموزشگاه متوسطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گفته وی، دانش آموزان تا ۴ اردیبهشت در چهار عنوان درسی با هم رقابت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد
  • رقابت ۲۵ هزار دانش‌آموز بویراحمدی در مسابقات قرآنی
  • اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۱۷۱ برگزیده
  • مشارکت ۵۱ هزار نفری مردم فارس در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی
  • شادی دانش آموزان اصفهانی از "وعده صادق"
  • مشارکت ۵۱ هزار نفری فارسی‌ها در جشنواره کتابخانه رضوی