Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که به خیابان‌ها ریخته و خساراتی به بار آوردند یا امنیت را از بین بردند همان افراد وابسته به معاندان، منافقین و سلطنت طلب‌ها هستند که از اعتراضات واقعی مردم سوء استفاده کردند. ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

اکبر ترکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با محکومیت حوادث و اغتشاشات اخیر اظهار داشت: مخالفان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی که همواره به دنبال ایجاد فرصت برای ضربه زدن به نظام هستند این بار نیز از مطالبه به حق مردم سوء استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کسانی که در روزهای گذشته به خیابان‌ها ریخته و خساراتی به بار آوردند و امنیت را از بین بردند همان افراد وابسته به معاندان، منافقین و سلطنت طلب‌ها هستند که از اعتراضات واقعی مردم سوء استفاده کردند.

مردم علیه اشرار| قیام مردم دیار میرزاکوچک جنگلی ‌در محکومیت حرکات هنجارشکنانه ‌اغتشاشگرانفولادگر در گفت‌وگو با ‌تسنیم: در اغتشاشات اخیر صف مردم ‌از آشوبگران و ضد‌انقلاب سریعاً جدا شد‌مردم علیه اشرار|شیعه و سنی گلستان اقدامات هنجار‌شکنانه اغتشاشگران را محکوم کردند

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این افراد با حرکات خود اموال مردم را از بین بردند و هیجاناتی را در جوانان ایجاد کرده و آنان را ناخواسته وارد بازی خود کردند. اربابان این اغتشاشگران در خارج از کشور همواره به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و باید به اشد مجازات برسند.

وی گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند مهمترین مسئله برای هر کشور امنیت آن است. توصیه ما به دولت نیز این است که مراقب فشارهای وارده به اقشار مختلف مردم باشد و به دنبال افزایش نرخ بنزین، قیمت دیگر کالاها افزایش نیابد و نظارت‌های مستمر برای تعادل بازار از سوی دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

انتهای پیام/‌169/ش

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با مشارکت مردم نویدبخش گشایش در امور است

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس با بیان اینکه مشارکت مردم در کنار جهش تولید نشان دهنده اهمیت حضور مردم است، گفت: نامگذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان جهش تولید آن هم با مشارکت مردم نویدبخش گشایش در امور است.

الهام آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به انتخاب شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: در تاریخ بعد از انقلاب اسلامی هر جا که مردم به میدان آمدند و حضور داشتند، موجب پیروزی ما شد و نامگذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان جهش تولید آن هم با مشارکت مردم نویدبخش گشایش در امور است.

وی افزود: تأکیدات چند ساله اقتصادی مقام معظم رهبری نشان دهنده اهمیت بخش تولید است اما اینکه امسال مشارکت مردم را در کنار جهش تولید آوردند نشان دهنده اهمیت حضور مردم است همانطور که ایشان همواره مردم را رکن اصلی انقلاب اسلامی می‌دانستند.

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم موفق عمل کنیم، باید در مجلس فعلی و بعدی به نقش حداکثری مردم توجه داشته باشیم، گفت: اصل ۴۴ قانون اساسی به بحث خصوصی سازی اشاره دارد که لازم است در این زمینه فعالیت خود را جدی تر کنیم و به معنای واقعی کلمه در تحقق شعار سال با این محور تلاش کنیم.

آزاد ابراز کرد: امید است در مجلس دوازدهم بتوانیم موانع کسب و کار را برای مشارکت مردم برطرف کرده و به معنای واقعی کلمه شعار سال را محقق کنیم.

کد خبر 738714

دیگر خبرها

  • سید محمد صدر: این شک وجود دارد، نفوذ خارجی پشت پرده لایحه حجاب باشد/ برخی افراد تندرو عقل کامل ندارند/ این لایحه بانک‌ها را ورشکسته می‌کند
  • محمد صدر: این شک وجود دارد، نفوذ خارجی پشت پرده لایحه عفاف و حجاب باشد /برخی افراد تندرو عقل کامل ندارند /این لایحه بانک ها را ورشکسته می کند
  • منتخبان مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • منتخبین مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • بادامچیان: مجلس دوازدهم یک مجلس پرهیاهو خواهد بود /ائتلاف شانا و پایداری در مرحله دوم تاثیری در انتخابات ندارد
  • تشکیل مجلس جدید با ۴ فراکسیون / جریان اصولگرایی رقابت‌ها را کنار بگذارند
  • جهش تولید با مشارکت مردم نویدبخش گشایش در امور است
  • کسانی که از اختلاف طبقاتی سود می بردند اولین مخالفان پیامبران بود
  • پزشکیان: فکر نمی‌کردم خاتمی رأی ندهد
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است