Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ دوم پاسدار یعقوبعلی نظری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: روز پنجشنبه ۳۰ آبان ماه به نام "بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت" نام‌گذاری شده است که در این روز عطر افشانی گلزار شهدا انجام می شود.

وی ادامه داد: در روز نخست آذر ماه هم که به نام "بسیج، اخلاق و معنویت" نام‌گذاری شده حضور در نماز جمعه و برپایی میز خدمت برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: روزهای دوم تا چهارم آبان ماه هم به نام "بسیج علم و فناوری، بسیج سبک زندگی اسلامی و ایرانی و بسیج فرهنگ و بصیرت" نام‌گذاری شده است ضمن آن که در شامگاه روز دوشنبه چهارم آذر ماه بسیجیان گردان‌های بیت المقدس و الزهرا (س) در ۲۰۰ منطقه شهر مشهد حضور پیدا کرده و با عابران، رانندگان و مغازه‌داران ارتباط دوستانه برقرار می کنند.

نظری افزود: روز پنجم آذر ماه هم به نام روز "بسیج، دفاع و امنیت" و روز ششم آذر ماه هم به نام روز "بسیج، اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت‌رسانی" نام‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: قرارگاه جهاد اقتصادی در سپاه امام رضا (ع) با زیر مجموعه‌های مختلف ایجاد شده است و در این زمینه بسیج سازندگی در حوزه گسترش کارهای کوچک تولیدی و خدماتی فعالیت می‌کند که از جمله اینها ایجاد هزار صندوق قرض الحسنه مردمی با ۵۰ میلیارد ریال سپرده گذاری مردمی است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی هم در ۱۶ دهستان کار خود را آغاز کرده است که فعالیت این قرارگاه منجر به ایجاد سه هزار شغل در این دهستانها و  مهاجرت معکوس ۲۵۰ نفر شده است.

سردار نظری با اشاره به کمک‌های بسیج به برقراری امنیت در استان خراسان رضوی افزود: اصل برقراری امنیت با نیروی انتظامی است و نیروهای بسیج در شرایط اضطراری وارد عمل می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان فعالیت‌های فرهنگی سپاه ادامه داد: محور اصلی کار ما در این حوزه شهدا و دفاع مقدس و مبتنی بر گفتمانی است که مقام معظم رهبری بر اساس هر وضعیت بیان می‌کنند و دیدار با خانواده های شهدای امر به معروف و نهی از منکر هم از جمله کارهای فرهنگی است که در این ایام انجام خواهد شد.

بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در روز پنجم آذر ماه سال ۱۳۵۸ فرمان تشکیل بسیج مستضعفان را صادر کرد.

برچسب‌ها سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی مقام معظم رهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی سازمان بسیج مستضعفین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه امام رضا ع خراسان رضوی مقام معظم رهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی سازمان بسیج مستضعفین سپاه امام رضا ع خراسان رضوی مقام معظم رهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد

معاون فرهنگی و هنری سپاه خراسان‌ شمالی گفت: پیرامون بیانات رهبر انقلاب نسبت به نقل روایت‌های انقلاب اسلامی، رویدادمحوری در سال گذشته مورد توجه سپاه استان قرار گرفت و پنج رویداد بزرگ در سطح استانی و ملی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، باقر حمیدی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در همایش تجلیل از منتخبین و فعالین فرهنگی بسیج خراسان‌شمالی اظهار کرد: پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به نقل روایت‌های انقلاب اسلامی، رویدادمحوری در سال گذشته مورد توجه سپاه استان قرار گرفت و پنج رویداد بزرگ در سطح استانی و ملی برگزار شد.

وی افزود: رزمایش «انوار هدایت» اولین رویدادی بود که برگزار شد؛ ۱۱ هزار اثر در این رویداد به مرکز ارسال شد و خراسان‌شمالی رتبه نخست این رزمایش را کسب کرد.

معاون فرهنگی هنری سپاه خراسان شمالی ادامه داد: رویداد فتح قله‌ها در استان با ارسال هفت هزار اثر برگزار شد که از ۱۱۷ اثر برگزیده تقدیر شد.

حمیدی خاطرنشان کرد: رویداد «امید ملت» از دیگر برنامه‌های سپاه در زمینه روایتگری بود که ۱۸ هزار اثر از خراسان شمالی ارسال شد و استان رتبه دوم را در این رویداد کسب کرد.

وی گفت: رویداد «شهید قدس» با ۶۰ هزار اثر و کسب رتبه نخست کشوری، همچنین رویداد «ایران قوی» با ثبت ۲۱۴ اثر و کسب رتبه نخست کشوری از دیگر رویدادهای برگزار شده در سال ۱۴۰۲ بود.

کد خبر 747239

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی برگزار می‌شود
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد