Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-18@22:52:35 GMT

بارش برف و باران در محورهای 17 استان

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۴۸۸۹

بارش برف و باران در محورهای 17 استان

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان همدان بارش برف جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محور اسالم ـ خلخال در استان اردبیل، قزوین ـ همدان و بوئین زهرا ـ ساوه در استان قزوین، دورود ـ ازنا و الیگودرز ـ اصفهان در استان لرستان، محور سنقر ـ قروه در کرمانشاه، زنجان ـ بیجار در زنجان، شاهرود ـ آزادشهر و شهمیرزاد ـ کیاسر و شاهرود ـ توسکستان در استان سمنان و ارتفاعات محورهای بجنورد ـ اسفراین و بجنورد ـ آشخانه در استان خراسان شمالی برف می‌بارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در محورهای هراز، فیروزکوه، کرج ـ چالوس، کیاسر ـ سمنان در استان مازندران و ارتفاعات استان‌های تهران و البرز نیز بارش برف گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی به بارش باران در اکثر محورهای تهران،‌ البرز،‌ گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی پرداخت و گفت: در برخی از محورهای استان اصفهان، سمنان و کرمان نیز باران می‌بارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به مه‌ گرفتگی همراه با کاهش دید در برخی محورهای استان زنجان، سمنان و خراسان شمالی اشاره و خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

سرهنگ رحمانی از رانندگان درخواست کرد که برای تردد در جاده‌های کوهستانی و محورهای برفگیر حتما به تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ مجهز باشند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی برف مه گرفتگی زنجیر چرخ بارش برف و باران در محورهای 17 استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر

بارش باران شدید و لغزندگی باعث بروز تصادف در بزرگراه شمالی شهر کرمان و مسدود شدن آن برای ساعاتی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، طی چند روز گذشته شاهد صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی و بارش شدید باران در نقاط مختلف استان کرمان بودیم؛ بارش‌های سیل‌آسایی که زمین تشنه کرمان را سیراب کرد و به گفته مسئولان با تدابیر اندیشیده شده به نسبت میزان و شدت بارش‌ها خسارات زیادی نداشته است با این وجود بارش این باران‌ها و لغزندگی باعث بروز تصادفاتی در کرمان شد.

وقوع تصادفات و آمار آن در استان کرمان همواره قابل تامل بوده تا جایی که در نوروز امسال که هنوز مدت زمان زیادی از آن نمی‌گذرد کرمان در دو شاخص بیشترین و شدیدترین تصادفات جزو سه استان اول کشور قرار گرفت.

تصادف مرگبار در محور کرمان ـ چترود با 6 کشته + فیلم و تصاویرورود دادستانی کرمان به بحران تصادفات در استانکاهش 56 درصدی تلفات تصادفات دورن شهری در استان کرمان

به گزارش تسنیم بارش باران شدید و لغزندگی باعث بروز تصادف در بزرگراه شمالی شهر کرمان و مسدود شدن آن برای ساعاتی شد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • بارش باران استان زنجان را فرا می گیرد
  • لغزندگی محورهای خراسان جنوبی؛ آماده‌باش نیروهای امداد
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • بارش باران و طغیان رودخانه ۳ جاده را در جنوب کرمان مسدود کرد
  • بارش‌ها در خراسان شمالی رشد حدود ۳۰ درصدی داشت
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی