Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:41:33 GMT

مدال آوران نوجوان، آینده تنیس روی میز قم را می‌سازند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۴۹۰۴

مدال آوران نوجوان، آینده تنیس روی میز قم را می‌سازند

محمد عموییان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رشته تنیس روی میز پرمخاطب ترین رشته ورزشی راکتی در بین رشته‌های هم خانواده است و توسعه میزهای تنیس روی میز در پارک‌ها، برگزاری برنامه‌های همگانی و از همه مهم‌تر، مشارکت هیئت تنیس روی میز استان قم با آموزش و پرورش زمینه را برای تحول رشته تنیس روی میز در قم مهیا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بدین ترتیب امروز تنیس روی میز در قم در چند باشگاه خصوصی فعال است و دختران و پسران علاقمندی را به سمت خود جذب کرده است. بر اساس همین جذب ، تیم های تنیس روی میز پایه استان قم توانسته اند در رویدادهای مختلف در سطح ملی نظیر مسابقات قهرمانی کشور و لیگ به نتایج بسیاری خوبی دست یابند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: شاید یکی از دلایل توسعه تنیس روی میز در قم سهل الوصول بودن آن باشد اما نباید از برنامه جهادی هیئت تنیس روی میز استان قم در ۳ سال اخیر برای توسعه این رشته در قم صرف نظر کرد به طوری که پیش از این ، تنیس روی میز قم در سطح کشور حرفی برای گفتن نداشت اما امروز قهرمانان جوانی دارد که می توانند در آینده در تیم ملی ایران افتخار آفرینی کنند.

عموییان بیان داشت: بازیکنان آینده دار و موفق امروز رده نوجوانان از استان قم شامل پویا وفایی و سید علی سجادیان به همراه بازیکنانی چون برادران محمد امین و محمد معین منتظری ،  محمد مهدی اسدی و چند بازیکن دیگر از جمله پینگ پنگ بازانی هستند که با وجود سن و سال کم در سطح کشور به موفقیت های قابل توجهی رسیده اند و این مدال آوران نوجوان، آینده تنیس روی میز قم را می سازند.

وی عنوان کرد: در بخش دختران، ساره احمدی به عنوان یک پینگ پنگ باز نوجوان به سطح اول کشور رسیده، در همین رده سنی زهرا رضا حاجی بیدگلی یکی از استعدادهای ما به شمار می رود  و تیم تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان دختر قم نیز امسال در مسابقات منطقه ۶ کشور در همدان قهرمان شد.

کد خبر 4776500

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس روی میز پینگ پنگ قم اخبار ورزشی قم بوشهر زلزله شهرکرد ایلام بارش برف گرگان قزوین شیراز بنزین قیمت بنزین خطبه های نماز جمعه هفته وحدت بیرجند سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی

به گزارش «تابناک»، خبر محرومیت مادام العمر علی هیبتی رزمی کار رشته MMA ایران در ساعات گذشته بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است. در ادامه زوایای پنهان این محرومیت را با هم بررسی می‌کنیم.

علی هیبتی کیست؟

ورزشکار ۲۸ ساله ایرانی است که در شهر گوجان استان چهارمحال بختیاری متولد شده است. هیبتی ورزش حرفه‌ای را از ۱۰ سالگی با رشته ووشو شروع کرد و در سبک ساندا چند عنوان قهرمانی را در کشور به دست آورد. هیبتی در لیگ برای تیم‌های دانشگاه آزاد و پاس هم مبارزه کرده بود و در چند نوبت هم به مسابقات بین المللی اعزام شده بود. بعد از مدتی این ورزشکار در مصاحبه‌ای اعلام کرد بخاطر شرایط مالی و امرار معاش تصمیم گرفته از رشته ورزشی ووشو کنار برود و در رشته MMA مبارزه کند.

ماجرای درگیری با ورزشکار چچنی

شاید یکی از معروف‌ترین اتفاقاتی که برای این ورزشکار ایرانی افتاد لحظه درگیری او با ورزشکار چچنی باشد. داستان از این قرار است که هیبتی بخاطر شکستگی دستش از مبارزه با این ورزشکار انصراف داد و در ادامه مبارز چچنی به ایرانی‌ها توهین می‌کند. هیبتی هم این توهین را بدون جواب نمی‌گذارد و در رینگ مسابقه با مشت به دهان این ورزشکار می‌کوبد.

تهدید ورزشکار روس با اسلحه

یکی دیگر از اتفاقات پرحاشیه این ورزشکار به داستان درگیری او با شوخال چرچایف روس برمی گردد. فیلم منتشر شده از مبارزه نابرابر و حمله وحشیانه شوخال چرچایف روس به محمد هیبتی و تهدید مبارز ایرانی به قتل بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است. در این فیلم چرچایف مبارز هنر‌های رزمی ترکیبی (MMA) با نام مستعار «برز» محمد هیبتی مبارز ایرانی را مورد ضرب و شتم قرار داده و با اسلحه او را تهدید به قتل می‌کند. شوخال چرچایف (برز) روس پس از این حمله وحشیانه به محمد هیبتی مبارز ایرانی به دو سال زندان محکوم می‌شود.

ماجرای محرومیت مادام العمر هیبتی

هیبتی که برای انجام مبارزه‌ای در روسیه حاضر شده بود، برای بیرون رفتن زنی که زمان شروع مسابقه را اعلام می‌کرد حرکت غیورزشی انجامم داد که همین اتفاق برای او حاشیه ساز شد. هیبتی با پایان مسابقه و خروج از رنگ مورد حمله گروهی روس‌ها قرار گرفت و توسط تماشاگران روس به قصد کشت ضرب و شتم شد. هیبتی در ادامه عذرخواهی هم کرد، ولی کمیته بررسی تخلفات، او را برای همیشه از مسابقات محروم کرد.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟!
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • ایران و پاکستان درباره اقبال لاهوری فیلم مشترک می‌سازند
  • ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران: گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم