Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@21:07:03 GMT

هیچ مشکلی با پرسپولیس ندارم

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۴۹۲۷

مهدی شیری در خصوص شرایط تیم پرسپولیس قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان و شایعاتی که در خصوص فسخ قراردادش با پرسپولیس مطرح شده بود، صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

اخبار ورزشی- در روز‌های تعطیلی لیگ از شرایط پرسپولیس بگو.
خوشبختانه در این مدت زیر نظر کادر فنی تمرینات خیلی خوب و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و الان در وضعیتی قرار داریم که کاملا آماده بازی با نفت مسجدسلیمان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته یک بازی تدارکاتی شما هم که لغو شد.
بله متاسفانه آقای کالدرون در برنامه خود یک بازی تدارکاتی در نظر گرفته بود، اما به دلیل اینکه تیم‌هایی که مدنظر او قرار بازی داشتند، به همین دلیل نتوانستیم بازی تدارکاتی با تیمی برگزار کنیم. این موضوع باعث شد تا یک بازی درون‌تیمی انجام دهیم که بازی سنگینی هم بود.

از وضعیت خودت بگو.
خدا را شکر که شرایط خودم خیلی خوب است و کاملا آماده هستم تا به پرسپولیس کمک کنم. همه تلاشم را می‌کنم تا پرسپولیس به موفقیت برسد و این از هر چیزی مهم‌تر است.

روز جمعه باید به مصاف نفت مسجدسلیمان بروید و حتما می‌دانی که این تیم تا اینجا نه در لیگ برتر و نه در جام حذفی هیچ باختی نیاورده.
‌بله، از وضعیت این تیم شناخت داریم و آن‌ها تیم خیلی خوبی هستند. همین‌که در بازی‌های خود باختی نیاورده‌اند، نشان می‌دهد که چه شرایط خوبی دارند. با این همه ما در زمین خودی و مقابل هوادارانمان بازی می‌کنیم. ما پرسپولیس هستیم و شاید کار سخت باشد، اما برای گرفتن سه امتیاز این بازی همه تلاش خودمان را خواهیم کرد تا دست پر از زمین بیرون بیاییم.

یک جلسه در تمرینات تیم حضور نداشتی که این مسئله باعث شد شایعه فسخ قراردادت با پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی به گوش برسد. واکنش خودت به این شایعات چیست؟
من قویا این شایعات را تکذیب می‌کنم و هیچ بحثی در این خصوص نداشته‌ام. به هر حال در تیم‌های بزرگ بازی کردن این سختی‌ها را هم دارد و شایعات زیادی درباره بازیکنان به راه می‌افتد. هر چند که نمی‌توان همه شایعات را هر روز تکذیب کرد. من هیچ مشکلی با پرسپولیس ندارم و مثل همیشه با تمام توان در خدمت این تیم و هواداران خوبش خواهم بود. متاسفانه برخی‌ها با به راه انداختن این شایعات اهداف خاصی را دنبال می‌کنند، اما مطمئن باشید که این مسائل شایعه است و صحت ندارد.

یک سوم از لیگ برتر گذشته و می‌خواهیم نظرت را در خصوص ارزیابی خودت از عملکرد تیم‌تان در لیگ برتر بدانیم.
به هر حال کادر فنی تیم ما تغییر زیادی کرد و برای شناخت بیشتر تیم نیاز به زمان داشت. خوشبختانه کادر فنی خیلی مطرح و نامداری بالای سر ما قرار دارد و از آن‌ها خیلی چیز‌ها یاد گرفته‌ایم. به نظر من کادر فنی ما نیاز به زمان داشت تا بتواند با وضعیت تیم و شرایط کلی فوتبال ایران آشنا شود که فکر می‌کنم این اتفاق هم رخ داده است. با روندی که داریم فکر می‌کنم شرایط تیم از این به بعد خیلی بهتر خواهد شد و امیدوارم با نتایجی که می‌گیریم دل هواداران‌مان شاد شود.

چقدر امیدوار هستی که بتوانید در نیم فصل قهرمان شوید؟
ما برای رسیدن به عنوان قهرمانی در نیم فصل تلاش می‌کنیم و این مسئله برای ما خیلی مهم است. ما باید در بازی‌های باقی‌مانده ۳ امتیاز‌های لازم را بگیریم و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در نیم فصل قهرمان شویم، اما شک نکنید همه اعضای باشگاه و تیم در این راه تلاش زیادی خواهند کرد.

رقبای پرسپولیس در راه قهرمانی را امسال چطور می‌بینی؟
به هر حال شرایط امسال خیلی سخت‌تر شده و تیم‌های بیشتری مدعی هستند، اما ما به سایر تیم‌ها کاری نداریم و فقط به بازی‌های خودمان فکر می‌کنیم. طبعا رقبای سختی خواهیم داشت و فکر می‌کنم چند تیم بالای جدول از حالا شانس زیادی برای قهرمان شدن دارند، اما همان‌طور که گفتم برای ما فقط بازی‌های خودمان مهم است و تلاش می‌کنیم تا حداکثر امتیاز را در بازی‌ها بگیریم و کاری به سایر تیم‌ها نداریم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس بازیکن پرسپولیس مهدی شیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی برزیلی پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم با بازیکنان جدید گفت: بازی‌های سختی داریم. لیگ ایران هر چه به پایان نزدیک‌تر می‌شود، جزئیات ریزی بازی‌ها را تغییر می‌دهد. ما بازی به بازی فکر می‌کنیم. بازی بعدی که باید به آن فکر کنیم، آلومینیوم است و بعد از آن سراغ بازی لیگ می‌رویم. نیم فصل دوم که به بازی‌ها برگشتیم، می‌دانستیم عیسی جواب می‌دهد، چون در پرسپولیس بازی کرده و جو تیم و من را می‌شناخت اما عبدالکریم و اوستون خیلی زود با تیم آداپته شدند.

او با اشاره به نمایش درخشان اوستون اورونوف در نیم فصل دوم برای پرپسولیس عنوان کرد: یک بازی دوستانه بین ایران و ازبکستان بود که ۲-۲ شد و این بازیکن در آن مسابقه توجه من را جلب کرد. وقتی دیدیم امکان جذب او است، سریع کارش را انجام دادیم.

اوسمار با اشاره به کم حرفی اورونوف نیز اظهار داشت: کلماتی انگلیسی صحبت می‌کند و با گئورگی و وحدت هم که تقریبا زبان یکدیگر را می‌فهمند، حرف می‌زند. همین که با توپ صحبت نمی‌کند، کافی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به اورونوف میگوید بیش از حد دریبل نزند؟ گفت: ما ایده مخصوص خودمان را برای بازی داریم و تقریبا همه بازیکنان با آن آشنا هستند. بازیکنان می‌دانند تا جایی که به تیم آسیب نزنند، آزادی عمل دارند.

دیگر خبرها

  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • مخبر: دستگاههای ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • ۱۵۰آبکشی معابرشهری زرند در پی بارش شدید باران
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • رئیس سازمان محیط زیست: دیگر پروژه‌ ای به نام میانکاله وجود ندارد
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان
  • دولت سرخابی‌ها را به صورت قطعی واگذار کرد؛ پرسپولیسِ بانکی، استقلال پتروشیمی