Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد برگزاری ششمین جشنواره موسیقی«نوای خرم» اسامی هیات داوران مرحله رقابتی این دوره در بخش‌های مختلف را منتشر کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ستاد برگزاری ششمین جشنواره موسیقی نوای خرم اسامی هیات داوران مرحله رقابتی این دوره  در بخش‌های مختلف را منتشر کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته فریدون شهبازیان، میلاد کیایی، افلیا پرتو، وارطان ساهاکیان، علی جهاندار، مظفر شفیعی، پری ملکی، معصومه مهرعلی، بهناز ذاکری، مزدا انصاری، پویان آزاده، رضا مهدوی، علیرضا چراغچی، بابک شهرکی، محمدرضا فیاض، حامد ابراهیمی، مجید ناظم پور، مجید واصفی و حسین فاضل اعضای هیأت داوران ششمین جشنواره موسیقی نوای خرم را تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هنرمندان بر اساس زمانبندی تعیین شده در سامانه جشنواره، به ارزیابی و داوری آثار می پردازند.

آراستگی ظاهرو آداب صحنه، کوک ساز، تکنیک وو صدادهی (هماهنگی فنی در اجرا برای گروه ها)، تنظیم خلاقیت و نوآوری یا اجرای صحیح و نزدیک به اصل اثر، احساس در اجرا معیارهای داوری آثار شرکت کننده در مرحله رقابتی ششمین جشنواره موسیقی نوای خرم اعلام شده است.

جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) از جمله رویدادهای معتبر حوزه موسیقی در بخش خصوصی است که طی سال‌های اخیر با همراهی خانواده مرحوم همایون خرم آهنگساز فقید موسیقی ایرانی با هدف ارتقای سطح هنری و موسیقایی و استفاده از نمونه ها و الگوهای موجود در هنر ایرانی برای  هنرمندان گروه سنی زیر ۱۸ سال  توسط موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» با مدیریت بردیا صدرنوری و دبیری ناصر ایزدی در مجتمع فرهنگی هنری نور، بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران و تالار وحدت برگزار می شود.  

نوازندگان تمامی سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از ۱۸ سال) با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی‌کلام ده تن از استادان موسیقی ایران (استاد مرتضی محجوبی، ابوالحسن صبا، روح الله خالقی، مجید وفادار، مهدی خالدی، علی تجویدی، همایون خرم، حبیب‌الله بدیعی، پرویز یاحقی و اسدالله ملک) که به شکل رسمی عرضه شده، به صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی در این جشنواره شرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: بازدید بیش از 27 هزار نفر از جشنواره ملی فرهنگ اقوام در خرم آباد تدوام برپایی جشنواره، موسیقی نواحی را در مسیر شناساندن و بالندگی قرار می دهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موسیقی جشنواره نوای خر م موسیقی کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب‌های احیای تلویزیون برای ایرانیان مقیم خارج از کشور

برنامه «شب‌های قدر» با آیتم‌های ویژه «شب روشنی» و ارتباط با اماکن متبرک داخل و خارج کشور به روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این برنامه ۱۰ فروردین ماه با حضور کاپیتان ابراهیم ناحیان، خلبان هوایپمای مسافربری و خادم حرم قدس رضوی به روی آنتن می‌رود. 

گروه تواشیح الغدیر و گروه موسیقی عاشقان علی در آیتم های مختلف به اجرای برنامه می‌پردازند.

همچنین علی‌نامه‌خوانی مرشد ورمزیار برای علاقمندان پخش خواهد شد.

در روز یکشنبه، ۱۱ فروردین گروه دستان الهام (گروه سرود دختران ناشنوا) به سرپرستی محبوبه طاهری، قطعاتی در مدح حضرت علی (ع) اجرا خواهند کرد.

گروه تواشیح الغدیر و گروه‌ موسیقی عاشقان علی به سرپرستی محمدرضا چراغعلی همراه با علی نامه خوانی مرشد ورمزیار در بخش‌های دیگر به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

در شب ۱۲ فروردین، اتسوکو هوشینو مستبصر ژاپنی که حدود ۱۹ سال است که به دین اسلام مشرف‌شده و ساکن شهر قم است از چالش‌های کوچ از زادگاهش و انتخاب اسلام صحبت می کند.

در ادامه اجرای علی نامه‌خوانی مرشد ورمزیار و اجرای موسیقی عاشقان علی و گروه موسیقی هم‌آوایی الغدیر به روی آنتن می رود.

و در شب ۱۳ فروردین، ۲۱ ماه مبارک رمضان، حجت‌الاسلام عباس روزمه کارشناس فرهنگی و رسانه و کارشناس دینی مهمان برنامه است و از فضایل شب‌های قدر صحبت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شب‌های احیای تلویزیون برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • شب های احیا در شبکه جام جم
  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • کسب مدال برنز «دلبسته» در «گلوبال موزیک اِواردز»
  • «دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان
  • نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «آبادان» برگزار می‌شود
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد