Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@05:35:51 GMT

حقوقِ «مورینیو» ۲ برابر «پوچتینو» است!

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۵۰۰۰

حقوقِ «مورینیو» ۲ برابر «پوچتینو» است!

مورینیو در سال ۲۰۱۵ اعلام کرده بود هیچ‌وقت هدایت تاتنهام را بر عهده نمی‌گیرد تا هواداران چلسی ناراحت شوند، ولی حالا این اتفاق رخ داد و او هدایت تیم رقیب لندنی را بر عهده گرفت. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آقای خاص سالیانه ۱۵ میلیون پوند در تاتنهام درآمد خواهد داشت که دو برابر درآمد سالیانه مائوریسیو پوچتینو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نقل از تایمز، سران باشگاه تاتنهام بعد از نتایج ضعیف در لیگ برتر دست به تغییر و تحول شدند و ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.

این مربی سالیانه قرار است ۱۵ میلیون پوند از تاتنهام درآمد داشته باشد.

نکته دیگر اینکه مورینیو تمایل زیادی به خرید بازیکن جدید و گران دارد و این را در باشگاه‌های قبلی خود نشان داده است، ولی در تاتنهام چنین روندی را شاهد نبودیم. این تیم در ۴۸ ماه هیچ خریدی نداشت و منتظر ماند تا باشگاه ورزشگاه خود را تکمیل کند.

مورینیو همچنین در سال ۲۰۱۵ اعلام کرده بود هیچ‌وقت هدایت تاتنهام را بر عهده نمی‌گیرد تا هواداران چلسی ناراحت شوند، ولی حالا این اتفاق رخ داد و او هدایت تیم رقیب لندنی را بر عهده گرفت.

تاتنهام در اولین حضور مورینیو روی نیمکت خود باید برابر وستهام به میدان برود و در ادامه در لیگ قهرمانان اروپا با المپیاکوس بازی خواهد داشت. منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تاتنهام لیگ قهرمانان اروپا مورینیو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست

حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب با اشاره به تجاوزگری اخیر رژیم‌صهیونیستی علیه کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق و با تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که فرمان رهبر معظم انقلاب را لبیک گفته و بدان عمل کردند اظهار داشت: این حق جمهوری اسلامی ایران است که هر کس بخواهد به حدود و حقوق کشورمان کج نگاه کرده و تجاوز کند براساس دستورات شرعی و قانونی و حتی پروتکل‌های بین‌المللی از حقوق خود دفاع کند.

وی تصریح کرد: تجاوز رژیم صهیونیستی نسبت به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که بسان خاک این کشور است و همچنین حرکت تجاوزگرانه اسرائیل که سبب شهادت تعدادی از سرداران و سپاهیان کشورمان شد، باید پاسخ پشیمان کننده‌ای از سوی جمهوری اسلامی دریافت می‌کرد.

امام جمعه چالدران بیان کرد: عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسخ دادن و زدن سیلی محکم بر صهیونیستها در مقابل این تجاوزگری، حرکت موشکی و پهپادی بود که موجب خرسندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و امت اسلامی شد و باید از آنها تقدیر شود.

وی با اشاره به اینکه با این دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی ایران هیمنه و ابهت پوشالی و مصنوعی رژیم صهیونیستی در بین اذهان عمومی و بین‌المللی شکست افزود: این نیز مقدمه‌ای برای نابودی صهیونیست‌ها در تمام دنیا به ویژه فلسطین اشغالی شد که آنها به صورت غاصبانه در این سرزمین حضور پیدا کرده و حقوق مردم مظلوم فلسطین را از چند دهه گذشته مورد تعرض قرار دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست
  • سالیانه ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب در استان قزوین داریم
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • بازگشت کاناوارو به سری آ