Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال در برنامه‌های ابلاغی و سازمانی بیش از ۶۵ درصد پیشرفت برنامه‌ای داشته‌ایم گفت: بسیجیان خراسان جنوبی همچنان آماده و پا در رکاب رهبری انقلاب هستند. ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار قاسمی صبح امروز در دیدار جمعی از بسجیان شهرستان بیرجند با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در قائله‌ای که چند شب اخیر در کشور توسط هدایتگری‌های دشمن رقم خورد و سبب به شهادت رساندن تعدادی از مردم، بسیجیان و دیگر اقشار شد تسلیت می‌گوییم و عرض ارادت و آمادگی خود را به امام زمان(عج) و رهبری معظم انقلاب و نماینده رهبری در استان اعلام می‌کنیم که همچنان آماده و پا در رکاب هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این جمعیتی که امروز به محضر نماینده رهبری حضور یافتند جوانان بسیج و برگزیدگانی هستند که در اقشار 20 گانه در رده‌های مختلف 40 سال تلاش و فعالیت کردند و امروز در چهل سالگی انقلاب این تلاش‌ها و خدمت‌ها را ارج می‌نهیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: بسیج در عرصه امنیتی، دفاعی، فرهنگی، سیاسی و خدمت رسانی اجتماعی به اوج خود رسیده است و همان طور که امام گفت باید هسته‌های مقاومت مردمی و اسلامی را در دنیا تشکیل دهیم و این حرکت مردمی از بی نظیرترین تشکلات جهان است و تا امروز نظیر بسیج نهادی شکل نگرفته است.

قاسمی بیان کرد: بسیج نهادی مردمی، فراگیر و بازدارنده و از ابتکارات امام است. امروز بازدارندگی بسیج را در همه موضوعات درک می‌کنیم و آمده‌ایم با امام و رهبری در آستانه تشکیل بسیج بیعت دوباره ببندیم و اعلام کنیم بسیجیان خراسان جنوبی آمادگی کامل دارند.

وی با بیان اینکه امسال در برنامه‌های ابلاغی سازمان بیش از  65 درصد پیشرفت برنامه داشتیم گفت: از بودجه 13 درصد اعتبار دریافت کردیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: بسیجیان در عرصه فرهنگی بصیرتی و خدمات رسانی حضور پررنگی داشته و بیش از برآورد ما گروه‌های جهادی به مناطق محروم اعزام شدند.

تجمع بزرگ «شکوه مقاومت» با حضور بسیجیان در استان کرمانشاه برگزار می‌شودهمایش 40 هزار نفری بسیجیان در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شودهمایش 10 هزار نفری بسیجیان در بیرجند برگزار می‌شود

قاسمی افزود: در عرصه فرهنگی یادواره‌های مختلف برگزار شده و در هفته بسیج بیش از 2 هزار و 650 برنامه در پایگاه‌ها و کانون حوزه ناحیه بسیج برگزار می‌شود و بیش از 200 برنامه عمده محوری داریم که از امشب افتتاح  نمایشگاه چهل سالگی انقلاب را داریم.

وی از برگزاری 40 یادواره شهدای مساجد، محلات و سادات خبر داد و اظهار داشت: جشنواره‌های فرهنگی هنری دانشجویی، همایش انقلابیون، جشنواره ازدواج آسان، نمایشگاه افتخاران بسیج، نشسیت بصیرتی فرهنگی آیین تجلیل از ایثارگان و پیشکسوتان بسیجی از دیگر برنامه‌ها در هفته بسیج است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: میثاق با شهدا با حضور در گلزار شهدا، تمرینات آمادگی گردان‌های بیت‌المقدس امام علی و کوثر، تمرینات رزمایشی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

قاسمی با بیان اینکه مظلوم‌ترین نهاد مردمی نظامی در دفاع مقدس بسیج بوده است افزود: در موضوعاتی که امروز داریم و در قائله‌ای که دشمن آفرید تعدادی از مردم و بسیجیان و پاسداران آسیب دیدند و دشمن مسلحانه وارد کار شد و بسیج و سپاه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب تسلیم نشدند و با دست خالی و با ایمان و اراده قوی به میدان آمدند و این قائله تمام شد.

وی اظهار داشت: از دو شب پیش در هیچ جا قائله درگیری و تجمع نداریم و دشمن بار دیگر شکست خورد.

انتهای پیام/254/ز

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - دوشنبه ۳ اردیبهشت

روزنامه امروز خراسان جنوبی را مشاهده کنید.

چهره مخدوش بیرجند زیر پای متکدیان در روزنامه آوای خراسان جنوبی عنوان تیتر روزنامه‌ای است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در خراسان جنوبی
  • سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است