Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌‌فقیه و امام جمعه ایلام گفت: مردم ایران با رهروی از امر ولایت فتنه جدید را با بصیرت خاموش کردند. ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: اقدامات بصیرانه مردم ایران در ماجرای افزایش قیمت سوخت و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری نشان داد که  مردم ایران با رهروی از امر ولایت فتنه جدید  را با بصیرت خاموش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌‌فقیه و امام جمعه ایلام گفت: دشمن بداند که ملت ایران درخت تنومند انقلاب اسلامی را که سالیان دراز در باروری آن کوشیده‌اند و امروز از ثمره آن برخوردارند اجازه نمی‌دهند که با وزش هر گردوغباری به حاشیه برود.

اردبیل| راهپیمایی لبیک به رهبر و حمایت از اقتدار و امنیت کشور به روایت تصویرمردم علیه اشرار|پاسخ قاطع مردم به اغتشاشگران در راهپیمایی باشکوه اردبیلی‌ها‌البرزی‌ها در محکومیت اقدامات عناصر آشوبگر  و مخل امنیت راهپیمایی می‌کنند‌

وی با تاکید بر آنکه اعتراض در یک محیط امن، بی حاشیه ، بدور از تنش حق مردم بزرگوار ایران است و همگان از مطالبه‌گری و اعلام خواسته‌ها حمایت اما این مردم از اشرار و بیگانگان که بخواهند اتحاد، برادری و امنیت کشور را خدشه‌دار کنند بیزار است.

امام جمعه ایلام در ادامه گفت: ملت ایران راه خود را از راه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پی می‌گیرند و درراه تدوین شده نظام الهی ایران لحظه‌ای غفلت نخواهند کرد.

خطیب جمعه ایلام که در مراسم بیزاری از فتنه‌گران و آشوب طلبان حضور یافته بود افزود: فتنه‌گران و آشوب طلبان که برنامه‌های دشمن را برای ناامنی ایران اسلامی پی می‌گیرند بدانند که با اراده مردم ایران طومار آنان از زمین برچیده می‌شود و مردم ایران برای این اقدام منتظر فرمان مولا و مقتدای خود امام خامنه‌ای هستند.

وی از حضور مردم ایلام در راهپیمایی بیزاری از اقدام اشرار تشکر کرد و گفت: مردم ولایتمدار ایلام با بصیرت خود دشمن را ناکام کردند.

انتهای پیام/862/ش

R7718/P/S6,52/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال یک دستور عملیاتی است

حجت الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان گفت: مسوولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی ادامه داد: ریل گذاری برای تحقق شعار سال وظیفه مهم مدیران و صاحب نظران است.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه ها پیگیری شود.

حجت الاسلام خاتمی بر لزوم تشویق جوانان به فرزند آوری تاکید و اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی هایی است که جوانان مطرح می کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی رسانی به بندگان است.

وی به عملیات وعده صادق و موفقیت آن اشاره کرد و گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد