Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ژوزه مورینیو بعد از دوره ای کنار نشستن از فوتبال و پرداختن به کارشناسی مسابقات در برنامه های تلویزیونی، در پی اخراج مائوریسیو پوچتینو، جانشین او در باشگاه لندنی شده است.
به گزارش آریا، با این حال، تنها چند دقیقه بعد از این خبر، دیلی میل مصاحبه ای قدیمی از مورینیو را منتشر کرد که آقای خاص می گوید هیچ وقت به تاتنهام نمی رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان از این قرار است که قبل از فینال لیگ کاپ بین چلسی و تاتنهام در مارس 2015، مورینیو اعلام کرد رئیس تاتنهام، دنیل لوی، در سپتامبر 2007 با پیشنهاد هدایت این تیم، پیش او آمده است.
آن زمان، تنها اندکی از جدایی سرمربی پرتغالی از آبی پوشان لندنی به خاطر اختلافش با رومن آبراموویچ و هیات مدیره چلسی می گذشت. با این حال، مورینیو به لوی گفته به خاطر تعلق خاطرش به چلسی، سرمربی تاتنهام نمی شود. همچنین، او توافقی با چلسی داشته که نمی توانسته تا 2 سال بعد، سرمربی هیچ تیم انگلیسی نشود. او در این باره که آیا در سال 2007 از تاتنهام پیشنهاد داشته یا نه، گفته بود: بله، ولی نمی توانستم به آنجا بروم. نمی توانستم تا 2 سال، سرمربی هیچ تیم انگلیسی شوم. تاتنهام حتی تلاش کرد مبلغی به عنوان غرامت به چلسی بپردازد تا این بند را لغو کند، ولی من نمی توانستم این شغل را قبول کنم، چون طرفداران چلسی را خیلی خیلی دوست داشتم.  
الان و بعد از یک دوره حضور مجدد در چلسی بین سال های 2013 تا 2015، به نظر می رسد ژوزه مورینیو نظرش را تغییر داده و آماده شروع به کار در باشگاه شمال لندنی است. اولین مصاف مورینیو و تیم محبوب سابقش هم چندان دور نیست. تاتنهام و چلسی 3 روز قبل از کریسمس، در لیگ برتر مقابل هم قرار خواهند گرفت.
گفتنی است مورینیو در دو دوره حضورش در چلسی، 3 قهرمانی لیگ برتر، یک جام حذفی و 3 لیگ کاپ کسب کرده است و اسپرز امیدوار است آقای خاص بتواند بخشی از این افتخارات را در تیم جدیدش هم تکرار کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دیلی میل آقای خاص تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود کاپیتان اسطوره ای چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس را مشاهده می کنید.

دانلود (10.1MB)

دیگر خبرها

  • رازهای جالبی از تایتانیک که شاید هرگز درباره‌اش نشنیده باشید (فیلم)
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • دیلی‌تلگراف: اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد
  • لیام نیسون و کودی رودز پروژه‌ای مشترک خواهند داشت/ اخبار WWE
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی؛ این زمین مقدس است، برو و هرگز برنگرد!
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • هنوز هم تا حد مرگ از ژوزه مورینیو می‌ترسم!‏
  • مورینیو: با ناراحتی منچستریونایتد را ترک کردم؛ به تن هاخ زمان دادند، به من نه!