Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:07:01 GMT

کاپیتان آندورا و ثبت یک رکورد تاریخی در فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۵۴۰۶

کاپیتان آندورا و ثبت یک رکورد تاریخی در فوتبال

یدفونس لیما کاپیتان تیم ملی آندورا با حضور در بازی برابر ترکیه یک رکورد خاص و متفاوت در دنیای فوتبال را به ثبت رساند.

به گزارش "ورزش سه"، رکوردهای فوتبالی اغلب توسط ستاره ها و فوق ستاره های فوتبال به ثبت می رسد. رکورد گلزنی در رقابت های مختلف، تعداد هت تریک، تعداد ضربات کاشته، تعداد بازی ها در سطح باشگاهی و ملی، جوان ترین و مسن ترین بازیکنان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...

در سال های اخیر رکورهای فوتبالی مختلفی را از فوق ستاره هایی چون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو شاهد بودیم ولی روز بازی آندورا و ترکیه در مقدماتی یورو 2020، شاهد یک رکوردشکنی ویژه و متفاوت در دنیای فوتبال بودیم.

 

یدفونس لیما مدافع میانی آندروا با حضور در بازی مقابل ترکیه که به شکست 2-0 این تیم انجامید، رکورد طولانی ترین دوره بازی برای یک تیم ملی را به نام خود کرد.  او حالا 22 سال و 148 روز است که عضو تیم ملی کشورش است و از این حیث رکورد ایوان هورتادو با 22 سال و 143 روز حضور در تیم ملی اکوادور را شکست.

لیما اولین بازی ملی خود را 22 ژوئن 1997 در شکست 4-1 برابر استونی تجربه کرد و توانست تک گل تیمش را نیز به ثمر برساند.

بازی برابر ترکیه بازی شماره 128 لیما برای آندروا محسوب می شد. از این حیث رکورد در اختیار احمد حسن مصری با 184 بازی ملی است.

 

 

 

تیم ملی آندورا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آندورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...

آفتاب‌‌نیوز :

تا قبل از برگزاری بازی‌های این هفته لیگ برتر، استقلال با ۱۲ گل خورده صاحب عنوان برترین خط دفاعی لیگ بود. با این حال کلین‌شیت پرسپولیس و البته دو گلی که آبی‌ها از شمس آذر خوردند باعث شد تا این عنوان درحال حاضر به پرسپولیس برسد و سرخ‌پوشان که نتایج فوق العاده‌ای در نیم فصل دوم گرفتند، از رقیب سنتی پیشی بگیرند.

حالا با پرسپولیس با ۱۳ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد. جالب اینجاست سرخ پوشان فصل قبل هم با ۱۳ گل خورده قهرمان لیگ شدند، ولی با توجه به ۶ بازی باقی مانده این تیم در لیگ، بعید است بتوانند با همین تعداد گل خورده لیگ را به پایان برسانند.

گفتنی است آخرین تیمی که با بیشتر از ۱۳ گل خورده قهرمان شده بود، پرسپولیس لیگ بیستم بود که در پایان فصل آمار ۱۴ گل خورده را به ثبت رساند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • با هزینه کم به 3 شهر ترکیه سفر کنید
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • ستاره پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد
  • کاپیتان استقلال با وجود دلجویی محروم شد