Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@21:57:03 GMT

ترکیب تیم کشتی فرنگی روسیه مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۵۴۷۲

ترکیب تیم کشتی فرنگی روسیه مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۹ روزهای ۷ و ۸ آذرماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

ترکیب تیم روسیه بریا حضور در این مسابقات به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: ویکتور ودرنیکوف (برنز زیر ۲۳ سال اروپا) - ویتالی کابالویف (قهرمان اروپا)
۶۰ کیلوگرم: جامبولات لوکایف (نقره زیر ۲۳ سال اروپا) -  آرتور پتروسیان (برنز زیر ۲۳ سال جهان)
۶۳ کیلوگرم: استپان ماریانیان (طلا ، نقره و برنز جهان) - مارات گاریپوف
۶۷ کیلوگرم: الکسی کیانکین - آلن میرزویان (نقره و برنز زیر ۲۳ سال جهان)
۷۲ کیلوگرم: آدام کوراک (برنز جهان) - ماگومد یاربیلوف (نقره زیر ۲۳ سال اروپا)
۷۷ کیلوگرم: اسلام اوپیف (قهرمان زیر ۲۳ سال جهان) -  الکساندر چهرکین (قهرمان جهان)
۸۲ کیلوگرم: میلاد علیرضایف (قهرمان زیر ۲۳ سال جهان) - آدلان آکیف (برنز اروپا)
۸۷ کیلوگرم: سوسروکو کودزوکوف (قهرمان جوانان جهان) - داویت چاکودتادزه (طلای المپیک)
۹۷ کیلوگرم: کانتمیر ماگومدوف - الکساندر گولووین (قهرمان زیر ۲۳ سال جهان)
۱۳۰ کیلوگرم: لوم علی آکیف - زورابی گدوری

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۸ تیم برتر رقابت های جهانی ۲۰۱۹ نورسلطان قزاقستان مجوز حضور در این مسابقات را خواهند داشت و بر اساس تصمیم هیأت اجرایی اتحادیه جهانی کشتی گروه بندی مسابقات جام جهانی با سیستمی جدید انجام می شود به نحوی که تیم اول رقابت های جهانی با تیم های چهارم، پنجم و هشتم و تیم دوم نیز با تیم های سوم، ششم و هفتم همگروه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به اینکه مجارستان تیم هفتم رقابتهای جهانی از حضور در این مسابقات انصراف داد و تیم چین جایگزین این تیم شد. گروه بندی این مسابقات طبق قانون اتحادیه جهانی به شرح زیر است:

گروه یک: روسیه – ایران – قزاقستان- کوبا
گروه دو: ازبکستان- گرجستان – ژاپن – چین

کد خبر 4776984

منبع: مهر

کلیدواژه: جام جهانی کشتی فرنگی کشتی فرنگی روسیه تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال لیگ کشتی فدراسیون والیبال مارک ویلموتس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی آزاد باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران برابر حریفان خود قرار گرفتند.
در مسابقات روز نخست نمایندگان ایران با حریفان رقابت کردند که حاصل تلاش آنها 6 طلا، یک نقره و ۳ برنز بود.
در رقابت‌های امروز مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم با برتری مقابل حریفی از چین، معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم ساندا، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان با پشت سرگذاشتن نماینده چین و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.
شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت و زهرا جلیلی (۲مدال برنز) در فرم‌های چانگ چوان و گون شو برنز و هلیا اسدیان در نان‌چوان دو مدال برنز در تالو بدست آوردند.
امروز همچنین سهیلا منصوریان در وزن 60- کیلوگرم یک برد و یک باخت کسب کرد، محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن 75- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.
همچنین در پیکارهای بخش تالو حسین قبله نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی‌ و‌ مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.
فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه) نیز پیکارها تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده کشورمان با حریفان در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی و محمدرضا ریگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی