Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@14:19:29 GMT

نقوی: برخی اصلاح‌طلبان خواستار کنار رفتن دولت هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۵۵۸۳

نقوی: برخی اصلاح‌طلبان خواستار کنار رفتن دولت هستند

خبرگزاری تسنیم: سید حسین نقوی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه باید صف مردم از آشوبگران جدا کرد، گفت: متأسفانه برخی در حال تحریک مردم هستند و تصور می‌کنند که با تحریک مردم علیه دولت می‌توانند به اهداف سیاسی خود برسند.

وی بابیان اینکه، برخی اصلاح‌طلبان که پیش‌تر خود را حامی دولت می‌دانستند امروز به مخالفان دولت تبدیل‌شده و خواستار کنار رفتن دولت هستند، گفت: امروز نیرو‌های انقلابی هستند که خواهان استمرار حضور دولت هستند و اصلاح‌طلبانی که خود را حامی دولت می‌دانستند به مخالفان دولت تبدیل‌شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقوی گفت: کسانی که خود را حامی دولت می‌دانستند امروز برای فرصت‌طلبی سیاسی و انتخاباتی خود، ژست مخالفت با دولت را گرفته‌اند تا خود را مردمی جلوه دهند درحالی‌که مردم این فرصت‌طلبان را به خوبی می‌شناسند. این‌ها که می‌گفتند دولت باید اختیارات بیشتری برای مدیریت کشور داشته باشد حالا منتقد شده‌اند که چرا دولت چنین اختیاری برای مدیریت مصرف سوخت داشته‌اند که این تناقض برای مردم روشن شده است.

نماینده مردم ورامین همچنین گفت که معترضین با جدا کردن صف خود از آشوبگران، بار دیگر ثابت کردند که در حمایت از انقلاب اسلامی هوشیار و بصیر هستند.

منبع: فردا

کلیدواژه: نقوی حسینی اصلاح طلبان بنزین مخالفان دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌های تهران پس از اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی

انسیه خزعلی معاون امور زنان ‌و خانواده رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: طبق گزارش بهزیستی تهران با ترمیمی که در دستورالعمل فرزندخواندگی صورت گرفته، برخی شیرخوارگاه‌ها به دلیل جمع شدن صف فرزندخواندگی جمع‌‌آوری شده‌اند.

وی افزود: در سال اول دولت بسیاری در شهر‌های مختلف از این موضوع ناراحت بودند که در نوبت هستند، اما به آنان فرزندی سپرده نمی‌شود و گاهی این انتظار دو تا سه سال طول می‌کشید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد
  • جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌های تهران پس از اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • رهبر حزب اصلاح یمن درگذشت