Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:32:13 GMT

پیام رهبری دشمنان را ناامید کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۵۵۹۹

پیام رهبری دشمنان را ناامید کرد

علی متقیان روز چهارشنبه در آیین بیستمین سالگرد تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران و تجلیل از سردبیران و خبرنگاران استانهای کرمانشاه، خوزستان و ایلام برای پوشش اخبار اربعین که در سرسرای جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد، افزود: در جریان اغتشاشات چند روز اخیر مردم کشورمان با هوشیاری صف خود را از اشرار جدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، هدف امام حسین (ع) را ماندگاری دین اسلام عنوان کرد و گفت: این شکوه و عظمت راهپیمایی اربعین دلیل و پشتوانه‌ای دارد که باید به آن فکر کنیم و اربعین یعنی قیام امام حسین (ع) پیروز شده است.

متقیان به ۲ دهه فعالیت خبرگزاری ایسنا در کشور اشاره کرد و افزود: اولین خبر ما در ۱۳ آبان سال ۱۳۸۷ که پیام مقام معظم رهبری بود، منتشر شد و ایشان در این پیام از خبرگزاری ایسنا خواستند تا اخبار خوب، مفید و امیدبخش را به جامعه مخابره کنیم.

مدیرعامل خبرگزاری ایسنا، صداقت در کار، امانت‌داری و اخلاق‌مداری را شعار این خبرگزاری عنوان کرد و گفت: خدا را شاکریم که بعد از ۲ دهه فعالیت موفقیت‌های قابل‌قبولی را کسب کرده‌ایم و در بین رسانه‌های کشور جایگاه خوبی داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه هم در این مراسم، ضمن تبریک به مجموعه کارکنان خبرگزاری ایسنا برای کسب موفقیت در پوشش اخبار اربعین گفت: رسانه‌ها با مطالبه‌گری خود می‌توانند اتفاقات مثبت و خوب را برای جامعه خود رقم بزنند و ما در بحث بازگشایی مرز خسروی شاهد نقش بسیار خوب و تاثیرگذار رسانه‌ها بودیم.

محمدابراهیم الهی‌تبار افزود: مردم استان کرمانشاه ارادت خاصی به سیدالشهدا دارند و امسال هم شوق زیادی برای بازگشایی مرز خسروی داشتند و از این جهت بود که این استان امسال حال و هوای دیگری پیدا کرد.

در انتهای این مراسم از سردبیران و خبرنگاران خبرگزاری ایسنا در استانهای کرمانشاه، خوزستان و ایلام برای پوشش اخبار اربعین با اهدای لوح و جوایزی تقدیر به عمل آمد. 

برچسب‌ها سازمان جهاد دانشگاهی مقام معظم رهبری کرمانشاه موسسه خبری جهاد دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان جهاد دانشگاهی مقام معظم رهبری کرمانشاه سازمان جهاد دانشگاهی مقام معظم رهبری کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر

رضا داودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود.

کد خبر 6087082

دیگر خبرها

  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • مراحل هشت‌گانه تبدیل شدن ایران به ابرقدرت