Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن سینمای جوانان دفتر تویسرکان با بیان اینکه دبیرخانه دائمی فیلم و عکس مرصاد در تویسرکان تشکیل شود گفت: تبیین و بازخوانی ساختار اندیشه و سیره عملی شهدای تویسرکان در عملیات مرصاد از مهمترین اهداف برپایی این دبیرخانه است.

حیدر جمشیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان اظهار داشت: شهرستان تویسرکان با تقدیم 38 شهید از نقش برجسته و ارزشمندی در پیروزی عملیات غرور آفرین مرصاد برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پنجم مردادماه به عنوان روز تویسرکان نامگذاری شده و باید از همه ظرفیت های هنری و فرهنگی برای معرفی ظرفیت‌های این شهرستان در عرصه‌های مختلف استفاده شود.

جمشیدی تبیین و بازخوانی ساختار اندیشه و سیره عملی شهدا را از مهمترین اهداف برپایی دبیر خانه دائمی فیلم و عکس مرصاد در تویسرکان دانست و تاکید کرد: ایجاد و گسترش هدفمند این دبیر خانه به حمایت مستمر و جدی مسئولان و هم افزایی هنرمندان و اصحاب فرهنگ شهرستان نیاز دارد.

وی افزود: این دبیرخانه پس از تشکیل، قابلیت ملی و حتی بین المللی شدن را دارد و می‌تواند از اثرگذاری بالایی در معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان تویسرکان در حوزه‌های مختلف گردشگری، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیز برخوردار باشد.

جمشیدی گفت: کنکاش و بررسی عملیات غرور آفرین مرصاد و نقش آفرینی رزمندگان و شهدای تویسرکانی در این عملیات که کمتر مورد توجه قرار گرفته در دستور کار دبیرخانه دائمی فیلم کوتاه و عکس مرصاد قرار دارد.

به گزارش تسنیم پنجم مردادماه همزمان با یادروز عملیات غرور آفرین مرصاد و شهادت 38 شهید تویسرکانی در این عملیات روز تویسرکان نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

R41405/P4001/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای عالی امنیت ملی: عملیات «وعده صادق» براساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل انجام شد

به گزارش جماران؛ دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در اطلاعیه‌ای درباره حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی تصریح کرد که نیروهای مسلح ایران عملیات وعده صادق را بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد انجام داده‌اند.

در اطلاعیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی که یکشنبه شب 26 فروردین منتشر شده، آمده است:‌ علت حمله گسترده موشکی و پهپادی سپاه به سرزمین‌های اشغالی عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز و بر پایه ماده ۲ منشور ملل متحد بود.

در این اطلاعیه تصریح شده است:‌ نیروهای مسلح ایران عملیات وعده صادق را بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد انجام داده و ایران برای تامین منافع ملی و امنیت ملی خود حداقل اقدام تنبیهی لازم را علیه رژیم متجاوز صهیونیستی انجام داده است.

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی افزود: ایران حداقل اقدام تنبیهی لازم را علیه رژیم اشغالگر انجام داده و صرفا پایگاه هوایی، اطلاعاتی و نظامی این رژیم را هدف قرار داده و از حمله به تاسیسات اقتصادی و زیرساختی اجتناب کرده است و فعلا اقدام نظامی دیگری در دستور کار ندارد.

در اطلاعیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تاکید شده است: چنانچه رژیم صهیونیستی بخواهد به اقدامات شرارت بار خود علیه ایران با هر ابزار روش و در هر سطحی ادامه دهد پاسخ حداقل ۱۰ برابر از همان نوع دریافت خواهد کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • اعطای دبیرخانه دائمی دانش سنتی محیط زیست کشور به چهارمحال و بختیاری
  • آغاز همایش ملی دانش سنتی محیط زیست کشور در دانشگاه شهرکرد
  • استقرار دائمی سیاه چادرهای عشایری در ۲۳ نقطه خراسان جنوبی
  • شورای عالی امنیت ملی: عملیات «وعده صادق» براساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل انجام شد
  • بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین
  • کشف ۳۲ تن سنگ سیلیس قاچاق در تویسرکان
  • دستگیری یک نفر سارق و کشف ۹ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت
  • خدمات پزشکان متخصص تویسرکان در درمانگاه خیریه
  • فعالیت دبیرخانه ستاد سفر استان همدان دائمی شود + تصویر
  • احداث باند دوم ایست بازرسی مرصاد کرمان برای کاهش معطلی مردم