Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@12:29:02 GMT

ربیعی:برخی از روی هیجان به خیابان‌ها آمدند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۵۶۹۴

سخنگوی دولت گفت: به اعتقاد من برخی از روی نارضایتی و هیجان آمدند که شنبه شب صف خود را از دیگران جدا کردند. ناطقان: علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیأت دولت اظهار داشت:دولت از رفتار و درک شرایط توسط مردم سپاسگزار است  و هرچقدر هم برخی رسانه ها خواستند جریان سازی و رهبرسازی کنند مردم با هوشمندی بیشتری از آنها فاصله گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازهم در جلسه هیات دولت این موضوع ناآرامی ها مطرح شد و همچنین از هوشمندی رهبر معظم انقلاب و مواضع هوشمندانه ایشان که آنچنان ایستادند و با یک پیش بینی از تحرکاتی که داشتند موضع گیری کردند و آبی بر آتشی که بسیاری آن را برافروخته بودند ریختند.

سخنگوی دولت گفت: گزارشی که در دولت امروز از ناآرامی ها ارائه شد نشان داد که ما مساله خاصی در این زمینه نداشتیم و دیروز هم فقط در نقاطی کوکتل مولوتف پرتاب می‌کردند و حملات این چنینی و ایذایی بوده است و چیزی که وجه عمومی داشته باشد مشاهده نشده بود.

وی با تاکید بر اینکه ما پیش بینی می‌کردیم از لحاظ امنیتی سال ۹۸ سال سختی خواهد بود، افزود: آشکارا آمریکایی‌ها اعلام کردند که ما امنیت روانی را دنبال می کنیم، به اعتقاد من برخی از روی نارضایتی و هیجان آمدند که شنبه شب صف خود را از دیگران جدا کردند که ما حتما تمهیداتی برای شنیدن صحبت‌های آنها می‌اندیشیم.

ربیعی ادامه داد: گزارشی برای ما آمد که برخی در عسلویه اجازه تغییر شیفت نداده و قصد داشتند لوله های نفتی و گازی را منفجر کنند.آقای آذری جهرمی گفت که در اصفهان به طور همزمان به دو نقطه حمله شد که اگر موفقیت آمیز بود بخش اعظمی از تلفن ثابت قطع می شد.

ربیعی با بیان اینکه تصمیم دولت آن است که تا پایان سال ۹۸ هیچ افزایش قیمتی در خدمات دولتی نداشته باشیم، اظهار داشت: هیچ کدام از دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی اجازه نخواهند داشت که در کالاها و خدماتشان افزایش قیمت داشته باشند.

سخنگوی دولت اظهار داشت: امروز تاکید شد وزارت‌خانه‌های صمت و جهاد کشاورزی و بخش حمل و نقل؛ نظارت و کنترل بی وقفه ای و نه مقطعی برای جلوگیری از سوء استفاده و بهانه‌گیری برای افزایش قیمت به بهانه بنزین را ادامه دهند و در هر جلسه هیات دولت، گزارشی از این اقدامات ارائه خواهد شد. امروز در برخی از بیرون ماندگان از سهمیه نیز بحث شد و  وزارت نفت به همراه وزارت کشور و وزارت صنعت،معدن و تجارت ساماندهی خواهند کرد تا این افراد در سامانه هایی که پیش‌بینی می‌شود، تصمیم‌گیری کنند.

دستیار ارتباطات اجتماعی با بیان اینکه در جلسه امروز هیات دولت گزارشی از شبکه ملی اطلاعات ارائه شد، تصریح کرد: از وزیر ارتباطات بابت تلاش‌های انجام شده تشکر شد. امروز برخلاف کسانی که گفتند کاری در این رابطه انجام نشده است، نشان داده شد که بخش اعظمی از فعالیت‌های اقتصادی روی این شبکه استوار شده است که باعث خوشحالی است. در نشست امروز هم تداوم فعالیت شبکه و تقویت آن مورد تاکید قرار گرفت.

ربیعی با بیان اینکه بحث اینترنت و اتصال آن در جلسه امروز هیات دولت مطرح شد، خاطرنشان کرد: بررسی این مسئله به شورای امنیت کشور محول شده است. این ملاحظه در دستور قرار گرفته که اینترنت در استان‌ها برقرار شود تا نگرانی افرادی که در فضای مجازی کسب و کاری دارند، برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: همه ما می‌پذیریم که گاهی اوقات ناچاریم هزینه سوء استفاده از تکنولوژی را پرداخت کنیم چرا امنیت برای ما بسیار مهمتر است.

ربیعی تاکید کرد: طرح معیشتی «تا» ندارد و این طرح ادامه خواهد یافت. این طرح اکنون قانون برنامه ششم و مصوبه دولت را دارد و برای اجماع عمومی هم مصوبه سران قوا را دارد و در قوانین بودجه سالانه هم پایدار خواهد ماند.

سخنگوی دولت ضمن تاکید بر اینکه قرار نیست قیمت گازوئیل افزوده شود، درباره میزان اختصاص بنزین سهمیه‌ای برای خودروهای شخصی خاطرنشان کرد: تعیین ۶۰ لیتر منطق علمی داشته است. ۶۰ لیتر برای روستاها و شهرهای کوچک کفایت می‌کند. من از مردم خواهش می‌کنم چند ماهی صبوری داشته باشند، زیرا با کنترل قیمت‌هایی که ما انجام می‌دهیم اثرات این طرح را متوجه خواهند شد. منبع: فارس برچسب ها: علی ربیعی ، هیجان ، نارضایتی ، بنزین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: علی ربیعی هیجان نارضایتی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرنا: شورای عالی کار امروز جلسه‌ای ندارد

بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شورای عالی کار امروز (دوشنبه، ۲۷ فروردین‌ماه) جلسه‌ای نداشته است.

به گزارش ایرنا، امروز برخی از رسانه‌ها اعلام کرده بودند که قرار است عصر امروز جلسه شورای عالی کار با موضوع بررسی مجدد حداقل حقوق ۱۴۰۳ کارگران برگزار شود. بر اساس پیگیری خبرنگار ایرنا از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشخص شد که برگزاری جلسه شورای عالی کار صحت ندارد و شورای عالی کار امروز نشست نداشته است.

 ۲۹ اسفند ماه سال گذشته بود که حداقل دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲ به میزان ۳۵.۳ درصد افزایش یافت. میزان افزایش دستمزد سایر سطوح هم ۲۲ درصد به اضافه رقم ثابت ماهانه ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۷۸۰ ریال تعیین شد. با توجه به سایر شاخص‌های مزدی، حداقل دریافتی کارگران در سال جاری بیش از ۱۱ میلیون و ۱۰۷ هزار تومان خواهد بود.

بدین ترتیب طی ۲ سال و نیم فعالیت سال دولت سیزدهم، متوسط سالیانه افزایش دستمزد کارگران به بیش از ۳۹ درصد رسید، در حالی که در دولت گذشته کمتر از ۲۴ درصد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ادعای جلیل محبی از بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان‌ها | کار کیست؟
  • انتقاد جدی ربیعی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • انتقاد جدی ربیعی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • واکنش ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها به سبک قدیم!
  • انتقاد جدی ربیعی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها / واقعا درک نمی کنم چرا جامعه را به تقابل می کشانید؟
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • بازگشت سایه ترس به بازار؟ هیجان حقیقی ها برای فروش/ حقوقی ها سهام را جمع کردند!
  • تجلیل علی ربیعی از عملیات سپاه پاسداران علیه اسرائیل/ باید مرلقب بود بعضی مواضع و اظهارنظرها این دستاورد را تضعیف نکند
  • ایرنا: شورای عالی کار امروز جلسه‌ای ندارد