Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو ناظر مجلس در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب گفت: صحت انتخابات تعیین احزاب ملی و استانی عضو کمیسیون ماده ۱۰ تایید شد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پروانه مافی در تشریح نشست امروز کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، اظهار داشت: در نشست امروز این کمیسیون، گزارشی از سوی دبیر این کمیسیون پیرامون انتخاب دبیران کل استانی و ملی در جهت عضویت در کمیسیون ماده ۱۰ ارائه کرد و هیات نظارت نیز این انتخابات را تایید کرده است و به صورت رسمی این انتخابات تایید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو ناظر مجلس در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب بیان کرد: آقای تبرائی برای احزاب استانی و قدرتعلی حشمتیان از حزب‌مستقلین انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه در نشست امروز پیرامون برگزاری کنگره‌های چند حزب صحبت شد، افزود: چند حزب نیز درخواست تشکیل شعبه در استان‌های دیگر را داده‌اند.

مافی ادامه داد: سازمان معلمان ایران، حزب اسلامی کارگران، جمعیت ایثار گران انقلاب اسلامی، جامعه جوانان متحد اسلامی، حزب آزادی، حزب تدبیر و توسعه، حزب همبستگی دانش آموختگان، جامعه انجمن‌های اصناف، اعتماد ملی و سازمان عدالت و آزادی درخواست تاسیس شعبه استانی در همدان را اارائه کرده‌اند و وضعیت آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی گفت: انجمن روزنامه نگار زن ایران، جمعیت حقوق بشر زنان، انجمن اسلامی موسسان و مجمع نیرو‌های خط امام تقاضای تاسیس شعبه در استان ایلام را داشته اند.

وی افزود: حزب ندای ایران، کارگزاران سازندگی و حزب آزادی نیز درخواست تاسیس شعب استانی در استان سمنان را به کمیسیون ارسال کرده‌اند که بخشی از آن‌ها بررسی و هفته آینده بررسی‌ها ادامه پیدا می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پراوانه فعالیت انجمن بانوان ارامنه تهران، باشگاه فرهنگی ورزشی ارامنه بانوان، انجمن خلیفه‌گری آشوری کلدانی آذربایجان‌غربی، انجمن کلانتر، زرتشتیان یزد، انجمن ارامنه چهارمحال بختیاری و شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران بررسی و اعتبار آن‌ها تمدید شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کمیسیون ماده 10 مجلس شورای اسلامی انتخابات تعیین احزاب پروانه مافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان

سخنگوی شورای نگهبان از تایید «طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی خود نوشت:

««طرح استفساریه ماده (5) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات