Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس دفتر رئیس جمهوری با بیان اینکه مدیریت مصرف و پرداخت یارانه به حدود 60 میلیون نفر عایدی دولت از طرح اصلاح قیمت بنزین بوده است، گفت: با توجه به اینکه بنزین ارزان بود و مصرف آن به سرعت بالا می‌رفت، بر این اساس دوباره می‌رسیدیم به جایی که واردکننده بنزین باشیم.
به گزارش شانا به نقل از ایرنا، محمود واعظی، امروز (چهارشنبه، 29 آبان‌ماه) در حاشیه نشست هیئت دولت در پاسخ به پرسشی درباره اقدام‌های رسانه‌ای درباره سهمیه‌بندی بنزین گفت: مسئولیت کل امور از مدت‌ها پیش در این باره به عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور داده شد و وی کمیته‌های مختلفی در این وزارتخانه ایجاد کرد و در تقسیم‌بندی که در گذشته اعلام و امروز نیز در دولت اعلام شد کمیته‌ای که مسئولیت تبلیغات را داشته صداوسیما بوده و اعلام کرد پیوست رسانه‌ای هم داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اینکه صداوسیما نمی‌توانسته موضوعی که محرمانه اعلام شده را به‌گونه‌ای تبلیغ کند که معلوم شود برای مثال قرار است شامگاه پنجشنبه (23 آبان‌ماه) این اتفاق بیفتد، کار درستی هم هست. صداوسیما مسئولیت این کمیته را داشته و به نحو احسن هم قبل از اعلام و هم تا الان خیلی خوب عمل کرده است.
رئیس دفتر رئیس جمهوری در پاسخ به پرسشی درباره عایدی دولت از سهیمه‌بندی بنزین تصریح کرد: این اقدام دو فایده دارد، با توجه به اینکه بنزین ارزان بود و مصرف آن به سرعت بالا می‌رفت، بر این اساس ما دوباره می‌رسیدیم به جایی که واردکننده بنزین باشیم.
واعظی ادامه داد: از طرف دیگر، گرانی‌هایی که اخیرا اتفاق افتاده بود اقشار گسترده‌ای از کشور تحت فشار بودند و مجبور بودیم از کسانی که بنزین بیشتری استفاده می‌کنند بگیریم و به کسانی بدهیم که یا به هیچ‌وجه از بنزین استفاده نمی‌کنند یا کمتر استفاده می‌کنند، بنابراین مدیریت مصرف و پرداخت یارانه به حدود 60 میلیون نفر عایدی دولت از این برنامه بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سازمان غذا و دارو به خانم ها درباره استفاده از رژهای لب

 دکتر شیما حلاج در گفتگو با ایفدانا با بیان اینکه اگر چه برحسب وظیفه قانونی موظف است تا بر تولید، واردات و ارزیابیهای ایمنی و کیفی فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی، بر طبق دستورالعمل‌های معتبر جهانی، نظارت نماید؛ اذعان کرد: برخی از خانم‌ها بدلیل افراط در آرایش صورت، سلامتی خود را با چالش مواجه می‌کنند.

کارشناس آرایشی سازمان غذا و دارو با اشاره افزایش استفاده از رژ لب در خانم‌ها گفت: این فرآورده آرایشی مواد مضر زیادی همچون فلزات سمی سنگین سرب، کادمیوم، جیوه و آنتیموان در خود دارد لذا پیشگیری از آسیب‌های ناشی از افراط در استفاده از فراورده‌های آرایشی باید نسبت به مصرف این محصولات احتیاط کنند

وی در توضیح بیشتر اظهار داشت: وقتی رژ لب با عناصر مذکور برای ساعت‌های طولانی روی لب باقی می‌ماند ممکن است مواد اولیه رژ لب‌ها که از آلاینده‌های معمول زیست محیطی هستند به طور ناخواسته و در اثر خوردن یا آشامیدن مواد غذایی، بلعیده شود که نتیجه آن تماس بدن با مواد سمی است

دکتر حلاج در پایان گفت: در کنار اقدامات نظارتی، شناسه گذاری فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی یکی دیگر از اقدامات اداره کل امور فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی برای فراهم نمودن امکان پیگیری اصالت کالا برای مصرف کنندگان است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • هشدار سازمان غذا و دارو به خانم ها درباره استفاده از رژهای لب
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین