Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- انجمن سینمایی فیلم‌سازان انیمیشن ایران (آسیفا) با همکاری امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اقدام به نمایش انیمیشن‌های منتخب از دهه‌های چهل تا شصت کانون کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آثاری از بزرگان انیمیشن ایران همچون فرشید مثقالی، پرویز نادری، نفیسه ریاحی، نورالدین زرین‌کلک، علی‌اکبر صادقی، احمد عربانی و مرتضی ممیز برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«من آنم که» اثر علی‌اکبر صادقی، «رنگین کمان» نفیسه ریاحی، «استقلال» و «مرد و ابر» پرویز نادری و «سیاه پرنده» مرتضی ممیز عنوان برخی از این آثار است.
«آقای هیولا» و «یک قطره خون یک قطره نفت» فرشید مثقالی، «تبر» احمد عربانی، «چشم تنگ دنیادار» و «ابر قدرتها» کار نورالدین زرین‌کلک و «از طهران تا تهران» نفیسه ریاحی و سودابه آگاه، از دیگر انیمیشن‌های کانون است که در خانه هنرمندان نمایش داده خواهد شد.
این «انیمیشن‌های طلایی» در ساعت 14:30 تا 17 روز پنج‌شنبه 30 آبان در سالن استاد جلیل شهناز، خانه هنرمندان ایران، اکران می‌شود.
به گفته مهرداد شیخان مدیر کمیته نمایش آسیفا، منتخبی از انیمیشن‌های دهه 60 تا 70 و دهه‌ی 70 تاکنون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دوره‌های بعدی برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود.  
یادآوری می‌شود ورود برای تماشای این آثار برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ کارشناس کانون پرورش فکری در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: تماشاخانه سیار از امروز در استان مرکزی حضور دارد و در سه نقطه از استان نمایش عروسکی، پخش انیمیشن و برنامه‌های متنوع دیگر را اجرا می‌کند. 
فربدزاده افزود: این تماشاخانه در قالب یک تریلی مجهز به پخش فیلم و اجرای تئاتر حضور پیدا می‌کند و برای علاقه‌مندان به اجرای برنامه می‌پردازد. 
او مهمترین هدف حضور این تماشاخانۀ سیار را اجرای برنامه در مناطق مستضعف، اجرای عدالت فرهنگی، افزایش نشاط اجتماعی، معرفی بیشتر کانون و فعالیت‌های آن به مخاطبان عنوان کرد. 
کارشناس کانون پرورش فکری افزود: تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در مناطق مختلف کشور برای کودکان  برنامه‌های فرهنگی از جمله قصه‌گویی، تئاتر، نمایش و فیلم اجرا می‌کند.

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»