Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار محسن خانچرلی درباره وضعیت شهرستان‌های غرب استان تهران پس از ناآرامی‌های چند روز گذشته، گفت: متاسفانه در پی ناآرامی‌ها و اغتشاشاتی که طی چند روز گذشته در چندین شهرستان در حوزه استحفاظی غرب استان تهران رخ داد، خساراتی به اموال و اماکن عمومی و خصوصی وارد شد، اما با حضور ماموران پلیس در محل اقدامات لازم برای تامین امنیت انجام شده و در حال حاضر وضعیت در غرب استان تهران عادی است و شهرستان‌ها و شهروندان در آرامش کامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از دستگیری شماری از گردانندگان و لیدرهای اصلی این ناآرامی‌ها خبر داد و گفت: این افراد برای انجام تحقیقات در اختیار عوامل قضایی قرار گرفته‌اند. برخی از این افراد نیز متواری شده‌اند که شناسایی شده‌اند و به زودی دستگیری خواهند شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران درباره این که آیا این افراد جزو عوامل بومی در محل بودند یا خیر؟ اظهار کرد: در دیدارهایی که با برخی صاحبان صنوف و مردم داشتم عمدتاً این مساله مطرح شد که اغتشاشگران و آشوبگران را تا به حال ندیده بودند و جزو ساکنان آن محل نبودند. ضمن این که از برخی از این افراد سلاح سرد و در مواردی سلاح جنگی نیز کشف شده است که طبیعتاً به نظر نمی‌رسد این افراد جزو مردم عادی باشند؛ به همین دلیل است که شواهد نشان می‌دهد این افراد سازماندهی شده بودند.

سردار خانچرلی ادامه داد: ‌در تصاویر موجود از اقدامات این افراد و نیز گفته شاهدان عینی و مردم، اغتشاشگران اقدام به آسیب رساندن به اموال عمومی و شهروندان کرده بودند.

وی با تاکید بر این که امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: در حال حاضر تمامی شهرستان‌ها در غرب استان تهران نظیر بهارستان، اسلامشهر، نسیم‌شهر، رباط‌کریم، شهریار و... در امنیت و آرامش کامل هستند و مأموران پلیس نیز در آمادگی کامل قرار دارند و اجازه هیچ‌گونه ناامنی را به آشوبگران نخواهند داد.

کد خبر 464401 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی اعتراضات - بنزین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی اعتراضات بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

وی افزود: از مخفیگاه زورگیران بیش ۵۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود.

سردار ولیپور گودرزی گفت: این افراد بیشتر سابقه دار بودند و به واسطه هماهنگی خوبی که با دستگاه قضا داریم بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

وی ادامه داد: از طرح‌هایی که در حال انجام است پایش الکترونیکی مجرمین بوده که در سایر استان‌ها هم راه اندازی شده و به منظور کاهش جرم است و در نهایت باعث رضایت مندی مردم شود.

وی گفت: سرقت مسلحانه کاهش یافته است اما سلاح در دسترس مجرمان بوده و ما در حال برخورد با این افراد هستیم.

سردار ولیپور گودرزی گفت: قانون تشدید مجازات که در حال پیگیری است در این امر مؤثر خواهد بود.

وی گفت: در زمینه کنکور هم کارگروهی تشکیل شده که فراجا هم عضو آن است و حتماً اقداماتی برای بهتر برگزار شدن آن انجام می‌دهیم.

کد خبر 6087351

دیگر خبرها

  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • طالبان از سلاح جنگی جدید "ساخت افغانستان" رونمایی کرد (فیلم)
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران