Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@11:23:01 GMT

ارائه گزارش ناآرامی‌ها به اعضای دولت

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۵۸۷۲

رییس جمهور در جلسه هیات دولت با تأکید دوباره بر تعهد دولت به واریز درآمد ناشی از افزایش نرخ قیمت بنزین به حساب مشمولان و طرح کمک معیشتی، از هدایت ها و حمایت های حکیمانه رهبری تشکر کرد. ناطقان: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی دراین جلسه هم‌چنین، از وزیر کشور و سایر وزرای ذی‌ربط، سازمان صدا و سیما، نیروهای نظامی و انتظامی، استانداران، بخشداران و فرمانداران تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در جلسه هیات دولت ، وزیر صنعت، معدن و تجارت گزارشی درخصوص تنظیم بازار و همکاری تولیدکنندگان و عرضه کنندگان به هیات وزیران ارائه کرد.

وزیر کشور نیز ضمن ارائه گزارشی از آشوب‌های اخیر که به بهانه افزایش قیمت بنزین صورت گرفته است،‌ تأکید کرد: باوجود خواست و اراده دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی، آرامش و امنیت به کشور بازگشته است.

در ادامه جلسه نیز ،‌ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شناسایی مشمولان طرح کمک معیشتی خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور، کمک های دولت بطور منظم به حساب های مشمولان واریز می شود. منبع: ایسنا برچسب ها: ناارامی ها ، اعضای دولت ، گزارش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ناارامی ها اعضای دولت گزارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه امروز هیات وزیران با توجه به اینکه رییس‌جمهور در سفر سریلانکا است، به ریاست معاون اول رییس‌جمهور و با حضور وزرا تشکیل شد.

وی با اشاره به مباحث اجرایی و موضوعات جاری مورد بحث و مصوبات در جلسه هیات دولت افزود: به منظور نظارت موثرتر بر بازار قانون، تعزیرات حکومتی لایحه اصلاحیه ارایه کرده بود که در کمیسیون حقوقی دولت مفصل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بهادری جهرمی ادامه داد: امروز هیات وزیران با قید دو فوریت با این لایحه موافقت کرد تا برای مجلس شورای اسلامی ارسال شود و به فرایندهای رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی سرعت داده شود؛ هم بتواند ضمانت اجرایی محکومیت‌ها و مجازات‌های سازمان تعزیرات حکومتی را تقویت کند و هم نظارت مؤثرتری داشته باشد و هم اینکه احیاناً گرانفروشی و احتکار که از موارد تخلفات و جرایم تعزیرات است، مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087510

دیگر خبرها

  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد/ انتخاب شفقت به عنوان استاندار لرستان
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • نصف اعضای داعش خراسان اتباع این کشور هستند