Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: لغو چند مسابقه لیگ برتر فوتبال به خاطر مسائل امنیتی و با تصمیم شورای تامین استان‌ها بود.

قدس آنلاین: مسعود سلطانی‌فر  در پاسخ به این سوال که  مساله حق پخش فوتبال بین فدراسیون فوتبال با صدا و سیما حل شده است یا خیر؟، گفت: رسانه ملی باید به قانون برنامه ششم توسعه در اجرای پرداخت حق پخش تمکین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ سال است با این سازمان برای حل شدن این مشکل مذاکره می‌کنیم اما اراده جدی برای حل آن وجود ندارد.

سلطانی‌فر اضافه کرد: لذا برای حل این مشکل با رییس مجلس شورای اسلامی و معاون اول رییس جمهوری مکاتباتی داشتیم تا راهکار دیگری برای این کار پیدا شود. حق پخش عمده منابع درآمد یک باشگاه ورزشی در دنیا است اما صدا و سیما برای پرداخت آن برنامه‌ای ندارد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نتایج تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: شکست‌های تلخی برابر بحرین و عراق داشتیم که غرور ملی را خدشه‌دار کرد و این ۲  نتیجه برای فوتبال و ورزش ایران ناگوار بود. بسیاری از کارشناسان باور دارند چینش‌های این مسابقه و عدم استفاده از ظرفیت‌های تیم باعث شد این بازی را از دست دهیم. هنوز هیچ چیزی تمام نشده و ما فرصت اول شدن در گروه داریم. وزارت ورزش و فدراسیون با این دیدگاه برنامه ریزی خواهند کرد تا در جایگاه نخست قرار بگیریم.

وی در زمینه بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال گفت: با چند کشور برای دیدار تدارکاتی صحبت کردیم  و به توافقاتی نیز رسیدیم اما به دلیل مشکلات آنها امکان برگزاری مسابقه نبود. یکی از این کشورها لیبریا بود.

سلطانی‌فر با اشاره به مشکلات پرداخت دستمزد ویلموتس گفت: حقوق این مربی پرداخت شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و سه ماه آینده نیز پرداخت شده است.

در پاسخ به سؤالی در خصوص خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به باوری که داریم، با همه توان تلاش می‌کنیم که این کار انجام شود؛ همه دستگاه‌های مربوطه از جمله بورس، فرابورس، مجلس، دیوان محاسبات و بازرسی کل کشور در این زمینه همکاری می‌کنند.

وی اضافه کرد: اسناد و مدارکی که در این خصوص مورد نیاز است مانند اسناد مالی، اسناد حسابداری و صورت‌جلسات مجمع تهیه شده است و تمام توانمان را به کار می‌بریم که ان‌شاءالله تا پایان سال این کار را انجام دهیم. تیم‌های مختلف مشاوره‌ای نیز با این دو باشگاه همکاری می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان سال این کار انجام شود، اگر در مورد مستندسازی به مانعی در مورد اموال و دارایی‌های این دو باشگاه برنخوریم، فکر می‌کنم تا پایان سال این اقدام انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر لیگ برتر مارک ویلموتس واگذاری پرسپولیس و استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدست‌های جدید داوری آماده استفاده در مسابقات لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۵ سیستم جدید هدست داوری فوتبال با برند وکرو که بهترین نوع هدست‌های داوری در جهان فوتبال است امروز وارد کشور شد تا در اختیار کمیته داوران فدراسیون فوتبال قرار گیرد.

آذر سال گذشته اولین سری از این هدست‌ها خریداری شد و در اختیار کمیته داوران قرار گرفته بود و طبق اعلام قبلی سری جدید هدست‌ها امروز به کشور وارد شد و از هفته بیست و چهارم تمامی داوران در  مسابقات لیگ برتر از این سیستم‌های رادیویی استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر
  • برگزاری تمامی مسابقات لیگ برتر با هدست های جدید داوری
  • برگزاری تمام مسابقات لیگ برتر با هدست داوری
  • هدست‌های جدید داوری آماده استفاده در مسابقات لیگ برتر
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی برای مصاحبه و بیانیه در فوتبال بدون مصوبه هیات‌رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • دولت باید امسال 40 درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • پیروزی فولادخوزستان درلیگ برتر فوتبال امید