Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@22:56:18 GMT

سینما به منطقه راوند کاشان آمد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۵۸۸۹

سینما به منطقه راوند کاشان آمد

محمدرضا گلسرخی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فیلم «منطقه پرواز ممنوع» همزمان با سراسر کشور در فرهنگسرای المهدی(عج) کاشان برای دانش آموزان منطقه راوند و خزاق اکران شد، اظهار داشت: در طی اکران این فیلم حدود ۶۰۰ دانش آموز از این فیلم دیدن کردند.

وی با اشاره به برگزاری هشت سانس برای دانش آموزان ابراز داشت: این تعداد سانس در چهار روز در فرهنگسرای المهدی(عج) باز بود و دانش آموزان توانستند تماشای این فیلم را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فرهنگسرای المهدی(عج) کاشان با بیان اینکه این فیلم اولین تولید سینمایی مدرسه هنری عمار است، تصریح کرد: اکران این فیلم برای دانش آموزان با همکاری عوامل جشنواره فیلم عمار در منطقه راوند کاشان اجرا شد.

وی با اشاره به دغدغه های فرهنگی بسیاری از خانواده ها برای تماشای فیلم های سینمائی مفید کودکان و نوجوانان افزود: فرهنگسرای المهدی(عج) با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و هنری زمینه رفع دغدغه های فرهنگی و اجتماعی خانواده ها را فراهم می آورد.

برگزاری برنامه «پندانه کتاب» به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی

گلسرخی همچنین از برگزاری برنامه پندانه کتاب در فرهنگسرای المهدی(عج) کاشان به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و بیان داشت: این برنامه با نمایش فیلم مستند و کوتاه «چلو کتابی» که درباره صاحب رستورانی است که گوشه ای از رستوران خود را برای مطالعه کتاب مشتریان و مراجعین خود آماده کرده است، اجرا می شود.

وی استفاده از ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی منطقه راوند را برای انجام برنامه های مختلف فرهنگسرای المهدی(عج) ضروری دانست و گفت: استفاده از معتمدین محلی و ظرفیت های بومی این منطقه می تواند کمک موثری در انجام برنامه های فرهنگی و اجتماعی توسط فرهنگسرای المهدی(عج) ایفا کند.

کد خبر 4776967

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم منطقه پرواز ممنوع منطقه پرواز ممنوع هفته کتاب هفته کتاب و کتاب خوانی بوشهر زلزله شهرکرد ایلام بارش برف قزوین گرگان شیراز بنزین قیمت بنزین بیرجند خطبه های نماز جمعه هفته وحدت اصلاح قیمت حامل های انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فلسفه عشق» نقد و بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «فلسفه عشق؛ در گذشته، حال و آینده» نوشته آندره گراله، ناتاشامک کیور، جو ساندرز به‌تازگی با ترجمه تورج الله وردی توسط موسسه فرهنگی دکسا منتشر و راهی بازار نشر شده است.

«فلسفه عشق؛ در گذشته، حال و آینده» یک‌مجموعه‌مقاله درباره فلسفه عشق است و ۳ بخش اصلی دارد که به‌ترتیب عبارت‌اند از: «گذشته»، «حال»‌ و «آینده». در بخش اول، نویسندگان مقالات به تاریخ اندیشه فلسفی درباره عشق و آن‌چه می‌توان از آن فرا گرفت پرداخته‌اند. در مقالات بخش دوم، به درک فعلی از عشق و شیوه‌های رایج عشق‌ورزی پرداخته شده و چگونگی تغییر عشق در طول زمان، روند عاشق‌شدن، بُعد اروتیک عشق رمانتیک و تفسیر جدیدی از عشق بزرگ والدین به فرزند بررسی شده‌اند. بخش سوم هم دربرگیرنده مقالاتی درباره مفهوم عشق در آینده است.

نشست نقد و بررسی این‌کتاب با حضور میلاد حسینیان ناشر کتاب و آرش حیدری دکتری جامعه شناسی فرهنگی و عضو هیأت علمی دانشگاه علم و فرهنگ همراه است.

این‌برنامه فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین از ساعت ۱۸ در شهر کتاب مرکزی واقع در خیابان شریعتی، نبش کوچه کلاته برگزار می‌شود.

کد خبر 6079604 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق ، سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا
  • «فلسفه عشق» نقد و بررسی می‌شود
  • وقتی دیوید فینچر ۷ ساله کتاب «سینما به روایت هیچکاک» را روی میز پدرش دید
  • راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی کاشان در چه مراحلی است؟
  • تجهیز ۱۰ سالن و آماده‌سازی ۳ هزار صندلی تئاتر در فرهنگسرا‌ها
  • تجهیز ۱۰ سالن و آماده‌سازی ۳ هزار صندلی تئاتر در فرهنگسراها
  • کاشان میزبان ۴۸۰ هزار گردشگر در تعطیلات عید فطر
  • افزایش تولید شمش آلومینیوم
  • سه فرهنگسرای مجهز در استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد
  • تقویت بنیان‌های فرهنگی در شهرستان فرخ‌شهر