Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رسانه‌های معاند در حالی ادعای حمایت از ملت ایران دارند که نه تنها کمترین اعتراض یا انتقادی به تحریم‌های ظالمانه و تروریسم اقتصادی نظام سلطه علیه ملت ایران نداشته‌اند که با تمام توان از آن حمایت کرده و می‌کنند. تاریخ انتشار: 14:50 - 29 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۶۱۹ گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ شبکه‌های ماهواره‌ای معاند و اکانت‌های رسمی و شخصی در شبکه‌های اجتماعی به ویژه در توئیتر، طی چند شبانه روز گذشته عملا در قالب یک جنگ تمام عیار در برابر ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  جنگ اصلی در این میان «جنگ روایت‌ها» است، جنگ ناجوانمردانه‌ای که مهمترین ابزارش پمپاژ حداکثری «دروغ» و لجن پراکنی با اخباری است که راست و دروغ را با هم در می‌آمیزد.   بیشتر بخوانید: تاکتیک کشته سازی؛ مهم‌ترین بهانه رو در رو قرار دادن مردم و حاکمیت این جنگ تمام عیار ابعاد متفاوتی دارد که در دو بخش «اهداف» و «تکنیک‌ها و تاکتیک ها» بدان خواهیم پرداخت:
اهداف
۱) القای ناامیدی به مردم درباره آینده
۲) القای ناتوانی نظام در مدیریت اقتصادی و امنیتی کشور
۳) ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت
۴) القای ظالمانه بودن رفتار نظام در برابر مردم
۵) تعمیق انگاره شکاف طبقاتی در جامعه
۶) مستندسازی با محور «حقوق بشر» برای سازمان‌های بین المللی جهت اعمال تحریم‌های بیشتر
۷) تضعیف چهره نظام در داخل و خارج و به تصویر کشیدن یک نظام دیکتاتور از دموکراتیک‌ترین نظام حاکم حداقل در منطقه جنوب غرب آسیا
۸) تکمیل پازل راهبرد «فشار حداکثری» برای تسلیم کشور در برابر زیاده خواهی‌های دشمن
۹) و در نهایت مدیریت فضا به سمت پروژه «تغییر نظام»:   تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها
۱) حمایت از اصل اعتراض مردم در قامت دلسوز
۲) تحریک مردم برای حضور خیابانی غیر متعارف
۳) پمپاژ شعار‌های ساختارشکن علیه ارکان نظام
۴) استفاده از تکنیک‌های جنگ روانی با تکیه بر گزارش‌های غیر مستند از داخل
۵) استفاده از تصاویر و ویدئو‌های تقطیع شده و جانبدارانه
۶) تکمیل پروژه کشته سازی با آمارسازی دروغ
۷) نسبت دادن تخریب‌ها به مردم معترض برای پررنگ نشان دادن شکاف مردم و حاکمیت
۸) نسبت دادن کشتار مردم به نیرو‌های امنیتی
۹) نپرداختن به حضور مسلحانه عناصر ضدانقلاب و کشتار توسط آنان
۱۰) هشتگ سازی و بهره گیری از کلیدواژه‌های تحریک کننده مانند «لباس شخصی ها»، «کشتار مردم»، «قطعی اینترنت» و...
همه این اتفاقات در حالی می‌افتد که دم خروس این رسانه‌ها و خبرنگاران‌شان در ادعای حمایت از ملت ایران بیرون زده است، چه، هیچیک از این‌ها نه تنها کمترین اعتراض یا انتقادی به تحریم‌های ظالمانه و تروریسم اقتصادی نظام سلطه علیه ملت ایران نداشته اند که با تمام توان از آن حمایت کرده و حتی بستر‌های لازم برای گسترش این تحریم‌ها را فراهم آورده اند.   انتهاس پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گرانی بنزین قیمت بنزین طرح مدیریت سوخت اصلاح مصرف سوخت اغتشاشات ایران جنگ روایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاخ سفید به احتمال حمایت آمریکا از اوکراین


به گزارش تابناک، جان کربی، سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید با اشاره به مشارکت آمریکا در محافظت از تل‌آویو برابر حملات گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی که در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق صورت گرفت، مدعی شد که واشنگتن در جنگ اوکراین و روسیه، چنین کاری را برای کی‌یف نخواهد کرد.

رژیم صهیونیستی در جریان عملیات تنبیهی تهران، دست به دامن حامیانش از جمله آمریکا شد. این عملیات گسترده ترکیبی در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و مطابق با مقررات بین‌المللی صورت گرفت.

کربی در نشستی مطبوعاتی واکنش به این پرسش که آیا آمریکا در جنگ اوکراین نیز اقدام مشابهی خواهد کرد یا خیر، مدعی شد: می‌دانستم که این سوال مطرح می‌شود. ببینید، درباره دو جنگ متفاوت، دو حریم هوایی و دورنمای تهدید متفاوت حرف می‌زنیم.

وی در ادامه مدعی شد: رییس جمهور آمریکا از ابتدای (جنگ اوکراین) به وضوح اعلام کرد که آمریکا قرار نیست در این جنگ نقش‌آفرینی رزمی داشته باشد.

قدرت‌های غربی نسبت به فراهم کردن کمک برای اوکراین «تا هر زمان که طول بکشد» متعهد شده اما همواره مداخله مستقیم در جنگ و رویارویی با نیروهای روسیه را رد کرده‌اند. با این حال، فرانسه از احتمال اعزام نیروی زمینی به کی‌یف صحبت به میان آورده است.

دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس در پاسخ به سوالی مشابه مدعی شد: تصور می‌کنم قرار دادن نیروهای ناتو در مواجهه مستقیم با نیروهای روسیه، تنش را وارد سطح خطرناکی می‌کند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی ایران به روایت صندوق بین‌المللی پول
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • ایران به همه اهداف خود در عملیات «وعده صادق» رسید
  • نعیم قاسم: ایران به همه اهداف خود در عملیات «وعده صادق» رسید
  • اهداف ايران خودرو در سال جهاد اقتصادي
  • واکنش کاخ سفید به احتمال حمایت آمریکا از اوکراین
  • توانمندسازی زنان سرپرست خانوار موجب توسعه اقتصادی می‌شود
  • فیلم| اسرائیل بعد از موشکباران: اصلا هم درد نداشت!