Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، این تعداد از سرگرمی «ذره‌بین» برای اعضای کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

با توجه به اعلام همکاری و حمایت از تولیدکنندگان اسباب‌بازی برای تولید مشترک، سرگرمی ذره‌بین با همکاری شرکت «بازی‌تا» در تابستان امسال تولید و در بازار عرضه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرگرمی باعث تقویت حافظه کوتاه و افزایش اعتماد به نفس کودکان و نوجوانان می‌شود که برای گروه سنی ۳ سال به بالا تولید شده است. سرگرمی ذره‌بین در گروه بازی‌های آموزشی و کمک آموزشی و از جمله بازی‌های فلش کارت است که از سوی ۲ تا ۴ نفر بازی می‌شود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی را از ۷ تا ۱۳ دی‌ماه، در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون واقع در خیابان حجاب با همکاری انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی، ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی ریاست جمهوری و شورای نظارت بر اسباب‌بازی برگزار می‌کند.

کد خبر 4777071 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای نظارت بر اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی هفته کتاب هفته کتاب و کتاب خوانی ترجمه گردشگری کتاب و کتابخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازار نشر رایزنی فرهنگی ادبیات ادبیات جهان میراث فرهنگی نقد کتاب تازه های نشر طرح پاییزه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از حمایت از تولید آثار نویسندگان بومی در ادبیات کودک و نوجوان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، رضا داوری، شامگاه دوشنبه، در آیین رونمایی از دو کتاب‌ شعر کودک در لرستان، گفت: کتاب‌های شعر کودک مهمان کوچه گردآوری و تدوین اسماعیل الله‌دادی و مامان من باباست به قلم نسترن حاتمی رونمایی شد.

او با قدردانی از مجموعۀ حوزه هنری به‌دلیل نگاه ویژه به حوزه کودک و نوجوان، اضافه کرد: این حوزه در لرستان مغفول مانده‌ است.

رونمایی از 26 عنوان کتاب "ایثار و شهادت" در لرستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با بیان اینکه بزرگان حوزۀ کودک و نوجوان در این استان ناشناخته مانده‌اند، یادآور شد: برگزاری جلسات رونمایی کتاب به معرفی فعالان این عرصه کمک می‌کند.

داوری اعلام کرد: تولید آثار نویسندگان بومی در ادبیات کودک و نوجوان و حمایت از این آثار از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان خاطرنشان کرد: امیدواریم ادبیات کودک و نوجوان با حمایت‌های مسئولان و مشارکت‌های دستگاه‌های فرهنگی به جایگاه اصلی خود در این استان برسد.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • جای‌گذاری ۴۵ قفسه کتاب کانون پرورش فکری در مدارس ۱۰ استان
  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه
  • اهدای ۴۵ قفسه کتاب به مدارس ۱۰ استان
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • احیای رصدخانه نجوم ایلام پس از ۱۳ سال تعطیلی‌