Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:03:33 GMT

هفتمین دوره طرح «زائران حرم رضوی» در بوشهر اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۶۰۵۷

هفتمین دوره طرح «زائران حرم رضوی» در بوشهر اجرا شد

حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اعزام زائران به حرم مطهر رضوی از برنامه‌های مهم اوقاف و امور خیریه است که در استان بوشهر نیز این طرح با جدیت در دستور کار است.

وی با اشاره به برگزاری طرح زائران حرم رضوی برای هفتمین سال متوالی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: تاکنون به برکت موقوفات، تعداد هزار و ۵۰۰ زائر اولی به بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) مشرف شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به اعزام ۱۳۰ زائر اولی استان به مشهد مقدس بیان کرد: هفتمین دوره طرح «زائران حرم رضوی» در راستای اجرای امینانه نیات واقفین اجرا شده است.

وی با بیان اینکه هزینه این اعزام‌ها از محل عواید موقوفات مرتبط تامین شده است، افزود: هفتمین دوره طرح «زائران حرم رضوی» با رویکرد شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی از آثار و برکات وقف اجرا شده است.

اسماعیل‌پور شناسایی افراد واجد شرایط مطابق نیات واقفین را از اهداف این طرح دانست و اضافه کرد: اجرای صحیح و امینانه نیات واقفین در موضوعات کمک به زوار امام رضا(ع) را در دستور کار داریم.

کد خبر 4777085

منبع: مهر

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه استان بوشهر مشهد مقدس بوشهر اعزام زائران محمدرضا اسماعیل پور بوشهر زلزله شهرکرد ایلام بارش برف قزوین گرگان شیراز بنزین قیمت بنزین بیرجند خطبه های نماز جمعه هفته وحدت اصلاح قیمت حامل های انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیش از ۹ هزار زائر خراسان‌رضوی امسال به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شجاع افزود: امسال ۹ هزار و ۳۶۵ زائر در قالب ۶۷ کاروان از خراسان رضوی به حج تمتع اعزام خواهند شد که از این تعداد ۳۲ کاروان به ظرفیت ۴هزار و ۴۴۰ زائر در کاروان‌های مدینه‌بعد و ۳۵ کاروان به ظرفیت ۴هزار و ۹۲۵ زائر در کاروان‌های مدینه‌ قبل ثبت‌نام شده‌اند. وی گفت: تعداد ۵ هزار و ۳۹۰ زائر از مشهد در قالب ۳۷ کاروان و ۳ هزار و ۹۷۵ زائر از شهرستان‌های استان نیز در قالب ۳۰ کاروان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد. سرپرست حج و زیارت خراسان‌رضوی ادامه داد: در عملیات حج تمتع امسال نیز زائران استان خراسان‌شمالی طبق سنوات گذشته به همراه زائران استان خراسان‌رضوی از اواخر اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس به سرزمین وحی اعزام خواهند شد. مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی هم گفت: اعزام زائران عمره مفردهاز امروز (۳ اردیبهشت‌ماه) از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس از سرگرفته شد.  
محمود امانی‌بنی افزود: در همین زمینه نخستین کاروان زائران عمره مفرده از فرودگاه مشهد از طریق پرواز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه امروز به عربستان اعزام شدند.  
امانی‌بنی از پیش‌بینی تمام تمهیدات برای عملیات اعزام و بازگشت زائران عمره مفرده در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس خبر داد و خاطرنشان کرد: نخستین کاروان زائران خراسانی عمره مفرده درحالی امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند که این سفر زیارتی ۹ سال متوقف شده بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • صید ماهی مرکب در صیدگاه‌های استان بوشهر ممنوع است
  • نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر خراسان‌رضوی امسال به سرزمین وحی
  • حدود هفت درصد از زائران حج عمره مفرده کشور اهل خراسان رضوی هستند
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی