Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: اتفاقات چند سال اخیر در کشور موجب شده است تا مردم از نظر اقتصادی در شرایط سختی باشند و مسئولین وظیفه دارند برای رفع مشکلات اقتصادی مردم چاره‌اندیشی کنند. ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی پیش از ظهر امروز درجمع مدیران و مسئولین استان قزوین اظهار داشت: حوادث چند وقت اخیر به خصوص در کشور نشان داد مشکلات اقتصادی شرایط سختی برای مردم ایجاد کرده است اما این مردم همواره همراه دولت و نظام بوده‌اند و در مقابل این همه لطف و همراهی مردم مسئولین وظیفه دارند به مشکلات جامعه رسیدگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:مردم استان قزوین نیز در این مدت با تجمع صلح آمیز به بیان خواسته‌های خود پرداختند و این نشان داد که این مردم از درک و شعور سیاسی و بینش و بصیرتی انقلابی برخوردارند و مطالبات به حق خود را در فضایی آرام به گوش مسئولین رساندند که مسئولین نیز وظیفه دارند در این خصوص به دنبال راهکار مناسب باشند.

امام جمعه قزوین گفت: امروز با اجرای برنامه‌های مقطعی نمی‌توان به رفع مشکلات معیشتی مردم امیدوار بود و نیاز است تا مسئولین با تدوین راهکارهای دائمی و هر روزه برای رفع این مشکلات تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: مسئولین در شرایط جنگ اقتصادی می‌توانند از الگوهای موفقیت ما در جنگ سیاسی و نظامی علیه دشمن بهره بگیرند و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما باید در جنگ اقتصادی نیز همانند جنگ سیاسی و نظامی از دشمن پیشی بگیریم.

آیت‌الله عابدینی گفت: در این مسیر از ظرفیت جوانان با انگیزه، انقلابی، اخلاق مدار و متعهد نیز باید بهره ‌گیری شود و تلاش کنیم تا آینده ایران اسلامی را به دستان توانمند این جوانان بسپاریم.

مراقب ارسال پیامک‌های جعلی به بهانه "طرح حمایت معیشتی" باشید!پرداخت حمایت معیشتی دولت به مشمولین تا پایان روز شنبه 2 آذرحمایت معیشتی 20میلیون ایرانی دیگر امشب واریز خواهد شد

وی گفت: رفع مشکلات واحدهای تولیدی امروز در استان قزوین به یک اولویت در حوزه اقتصاد تبدیل شده است چرا که فعالیت صنایع می‌تواند اشتغالزایی، ایجاد ارزش افزوده و رونق تولید را به همراه داشته باشد و مسئولین نیز باید در این خصوص با فعالین صنعتی و تولیدی استان همراهی لازم را داشته باشند.

امام جمعه قزوین گفت: مسئله خام فروشی از مهم ترین مواردی است که باید برای مقابله با آن چاره اندیشی شود و در تمام این برنامه‌ها مصالح ملت و مردم باید مد نظر قرار گیرد.

آیت‌الله عابدینی افزود: مردم استان قزوین با جدا کردن مسیر خود از اغتشاشگران در فضایی آرام به بیان مطالبات خود پرداختند و باید به این بینش و نگاه سیاسی و انقلابی مردم آفرین گفت و مسئولین باید در مقابل این صبوری مردم خود را متعهد بدانند.

وی گفت: فرهنگ انقلابی و اسلامی این مردم موجب شد تا امروز سرمایه انسانی خوبی در استان وجود داشته باشد که برای رفع مشکلات استان میتوان از این سرمایه ها بهره گرفت.

انتهای پیام/ ت

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسانات ارز همه ابعاد اقتصادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ دولت جدی ورود کند

به گزارش «نماینده»، حسینعلی حاجی دلیگانی درباره وضعیت بازار ارز، گفت: دولت به نوعی بازار را رها کرده است و شاید به زعم خود می‌خواهد از این مسئله عبور کند در حالیکه این موضوع برای مردم مهم است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرچند ممکن است مردم به صورت مستقیم با ارز و سکه کاری نداشته باشند اما موضوع به نحوی است که همه ابعاد اقتصادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • نوسانات ارز همه ابعاد اقتصادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ دولت جدی ورود کند
  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • افزایش تعاونی‌ها به حل مشکلات استان‌ها کمک می‌کند
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد