Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت نام دوره دوم سلسله نشست‌های مطالعات اسلامی علوم انسانی آغاز شد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دوره دوم سلسله نشست‌های مطالعات اسلامی علوم انسانی از سوی مرکز تخصصی طوبی ویژه اساتید، طلاب سطح ۳ و ۴، دانشجویان ارشد و دکتری، پژوهشگران حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

موضوعات و اساتید دوره دوم عبارتند از:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفاوت‌های مبانی انسان‌شناختی در علوم اسلامی و مدرن/ ابراهیم علی‌پور (مدیر گروه فلسفه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی)

۲. مبانی الحاد در علوم مدرن/ میثم توکلی بینا (عضو هیئت علمی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران)

۳. ظرفیت‌های علوم عقلی برای علوم انسانی اسلامی/ جهانگیر مسعودی (عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی)

۴. ظرفیت‌های فقه و اصول برای علوم انسانی اسلامی/ حجت الاسلام والمسلمین الهی خراسانی (استاد و پژوهشگر حوزه علمیه خراسان)

بر اساس این اطلاعیه زمان آخرین مهلت ثبت نام ۵ آذرماه ۹۸ است و علاقه مندان می‌بایست از طریق ارسال مشخصات به شماره: ۰۹۰۲۸۵۶۶۶۴۶ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نشست های مطالعات اسلامی علوم انسانی مبانی انسان شناختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام‌ نوبت دوم کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳ آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌نور، مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آغاز شده است و مهلت ثبت نام در روز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ به پایان می‌پذیرد. داوطلبان واجد شرایط می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبان با مراجعه به این لینک می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

داوطلبان لازم است برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، ضوابط مربوط به استفاده از سهمیه ایثارگران، مقررات وظیفه عمومی (برای برادران)، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیر ایرانی و سایر موارد مورد نیاز، دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه کرده و در صورتی که شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای موردِ نظر را دارند، به عنوان داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کنند.

داوطلب پس از مطالعه دفترچه راهنما، باید مدارک یا اطلاعات لازم مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام، از جمله فایل عکس اسکن شده را بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه آماده کند. در صورت تمایل به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی، لازم است با ورود به حساب کاربری خود نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی اقدام کند.

الزام اخذ سابقه تحصیلی برای همه متقاضیان

همه متقاضیانی که سابقه تحصیلی کامل گروه آزمایشی مورد نظر خود را ندارند (اعم از دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در تمام نظام‌های آموزش و پرورش، طلاب حوزه‌های علمیه، متقاضیانی که نمره خود را قبل از خرداد سال ۱۳۸۴ اخذ کرده‌اند، فارغ‌التحصیلان مدارس بین‌الملل و دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش‌دانشگاهی) باید نسبت به ایجاد سابقه تحصیلی برای دروس عمومی و اختصاصی از طریق شرکت در امتحانات نهایی (نظام ۳-۳-۶) که توسط وزارت آموزش و پرورش در خرداد ماه هر سال برگزار می‌شود، اقدام کنند.

داوطلبان لازم است در تکمیل اطلاعات حساب کاربری ثبت‌نام دقت کافی داشته باشند. بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام و ویرایش به هیچ‌وجه امکان تغییر اطلاعات اعم از مشخصات فردی، اقامتی یا آزمونی میسر نیست. مسؤولیت ثبت اطلاعات در حساب کاربری کاملاً به عهده شخص داوطلب است.

هزینه ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۳؛ مبلغ ۲۱۸ هزار تومان

هزینه ثبت‌نام در این آزمون مبلغ دو میلیون و ۸۰ هزار ریال (۲۰۸ هزار تومان) است که داوطلبان پس از تکمیل اطلاعات در سامانه باید نسبت به پرداخت آن بصورت الکترونیکی اقدام کنند.

تبصره ۱- با توجه به اینکه مقرر شده در مراحل مختلف فرآیند این آزمون، خدماتی از طریق ارسال پیام کوتاه ارائه شود، مبلغ یک‌صد هزار ریال به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه دریافت می‌شود.

تبصره ۲- هر داوطلب مطابق ضوابط آزمون می‌تواند در یکی از گروه‌های پنج گانه آزمایشی شامل گروه آزمایشی ۱ (علوم ریاضی و فنی)، گروه آزمایشی ۲ (علوم تجربی)، گروه آزمایشی ۳ (علوم انسانی)، گروه آزمایشی ۴ (هنر) و گروه آزمایشی ۵ (زبان‌های خارجی) شرکت کند.

تبصره ۳- چنانچه تمایل به ثبت‌نام در ۲ گروه آزمایشی دارید، لازم است به ازای هر گروه آزمایشی مبلغ دو میلیون و ۸۰ هزار ریال (۲۰۸ هزار تومان) پرداخت کنند.

تبصره ۴- اعلام علاقه‌مندی به رشته‌های دانشگاه‌های پیام نور و مؤسسات غیرانتفاعی در مرحله انتخاب‌رشته (دهه سوم مردادماه سال ۱۴۰۳) انجام خواهد شد.

تبصره ۵- متقاضیان پذیرش در رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی نیز می‌توانند با پرداخت مبلغ دو میلیون و ۸۰ هزار ریال (۲۰۸ هزار تومان) در آزمون سراسری ۱۴۰۳ (نوبت دوم)، مانند سایر داوطلبان، ثبت‌نام کرده و بدون شرکت در جلسه آزمون‌های مذکور، در نیمه دوم مرداد ماه ۱۴۰۳، نسبت به انتخاب این‌گونه رشته‌ها اقدام کنند.

اعلام شرایط ثبت‌نام داوطلبان متقاضی گزینش با نمرات اختصاصی

داوطلبانی که متقاضی گزینش با نمرات اختصاصی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ هستند لازم است جهت انتخاب‌رشته و گزینش در این آزمون ثبت‌نام کنند. این دسته از داوطلبان نیازی به شرکت در جلسه آزمون و پاسخ‌گویی به سوالات آزمون را ندارند. افرادی که منحصراً متقاضی رشته‌های پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی هستند نیز می‌توانند در تاریخ اعلام شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و این داوطلبان لزومی ندارد که در جلسه آزمون حضور پیدا کنند.

منظور از ثبت‌نام در ۲ گروه آزمایشی بدین صورت است که داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب یکی از گروه‌های آزمایشی (علوم ریاضی و فنی یا علوم تجربی یا علوم انسانی) به عنوان گروه آزمایشی اصلی، صرفاً در یکی از گروه‌های آزمایشی هنر و یا زبان‌های خارجی نیز متقاضی شود؛ به عبارت دیگر، نمی‌توان به طور هم‌زمان، در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی ثبت‌نام کرد.

امکان ثبت‌نام در هر دو گروه‌ آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی وجود ندارد

به دلیل هم‌زمانی نوبت برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی، داوطلبان منحصراً مجاز به ثبت‌نام در یکی از گروه‌های آزمایشی هنر و یا زبان‌های خارجی هستند.

به گزارش مهر، نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای همه داوطلبانی که در موعد مقرر ۵ تا ۱۵ آذر ماه نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری اقدام کرده‌اند در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6062480

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود
  • سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین
  • نشست هم‌اندیشی با وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری؛ 27 اردیبهشت 1402
  • دولت‌های اسلامی به شریان اقتصادی دولت صهیونیستی آسیب وارد کنند
  • تحقق شعار"جهش تولید" در اولویت برنامه‌های زامیاد قرار دارد/ توسعه و بهبود سبد محصولات زامیاد در دوره جدید مدیریتی
  • آغاز نشست خبری امیرعبداللهیان و هنیه
  • ثبت‌نام‌ نوبت دوم کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳ آغاز شد
  • ۵۰ درصد از ظرفیت علوم پایه باید صرف بررسی چالش‌های آینده شود