Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@05:29:40 GMT

آزمون: برای هر بازی برنامه‌ریزی کرده‌ایم

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۶۲۱۲

آزمون: برای هر بازی برنامه‌ریزی کرده‌ایم

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 23 سال ایران گفت: بازیکنان با روحیه و انگیزه بالا در تورنمنت کافا شرکت می کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 23 سال گفت: دو مرحله اردوی تدارکاتی جهت حضور در تورنمنت کافا برگزار کردیم و امیدوارم که نتیجه مطلوبی را در این بازی ها کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه تیم ها در سطح آسیا رشد خوبی دارند، نمی توان دیگر حریفی را دست کم گرفت. اکنون تیم ضعیف دیگر وجود ندارد. تمامی تیم ها مرتبا با توجه به برنامه ریزی که دارند سعی می کنند که روند رو به رشد داشته باشند. این تورنمنت با حضور تیم های ترکمنستان، ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و ایران برگزار می شود. معتقدم شرکت در این تورنمنت به پیشرفت فوتبال ما کمک می کند و باعث می شود تا در یک مسابقه رسمی بازیکنان را ارزیابی کنیم. تاکتیک ها و برنامه های تیمی خود را اجرا کنیم و ببینیم در کجا ها ضعف داریم چه جاهایی باید بیشتر کار کنیم و برای برنامه ریزی های خود هوشمندانه تر و هدفمند تر عمل کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 23 سال بانوان گفت: اولین دیدار ایران برابر تیم میزبان خواهد بود که بدون شک بازی آسانی نیست. ما تمام تلاش خود را برای موفقیت در تمامی بازیها می کنیم. برای هر بازی برنامه خاص خود را داشته و هدفمان کسب موفقیت در این بازیها است.

آزمون تصریح کرد: سال قبل نیز در این مسابقات شرکت کردیم و محدودیت سنی داشتیم.امسال چند هدف را دنبال می کنیم که اولین و مهم ترین هدفمان کسب تجربه برای بازیکنان جوان است. احتمالا از حضور ۵ بازیکن با تجربه از بزرگسال در این تیم استفاده می کنیم که همین امر می تواند قدرت تیم ما را در این بازی ها بیشتر کند و بازیکنان بزرگسال با استفاده از تجربیات و کیفیت شان می توانند راهنما و پشتیبان خوبی برای جوانان باشند.

بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتبال بانوان زیر 23 سال تهران را ترک کرد ابراهیمی: حضور بانوان در استادیوم اتفاق خوبی بود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی تاجیکستان تیم ملی فوتبال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال نشسته که به عنوان نخستین تیم ایران برای بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس کسب سهمیه کرد، به منظور آماده سازی بهتر حضور در این رویداد و تکرار عنوان قهرمانی، متقاضی برگزاری دیدارهای دوستانه است.

تیم ملی والیبال نشسته دعوت نامه هایی از برزیل و آلمان به منظور برگزاری اردوی مشترک و دیدار تدارکایت دریافت کرده است. این تیم همچنین متقاضی دعوت از برزیلی ها برای دیدار با آنها در تهران است. ضمن اینکه قزاقستان هم برای سفر به ایران و پیگیری تمرین مشترک با تیم ملی والیبال نشسته ابراز تمایل کرده است.

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال بر این اساس، درخواست خود برای دیدار تدارکاتی را مطرح کرده است.

در همین راستا قرار است به زودی نشست سه جانبه با حضور مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان و انجمن والیبال نشسته برگزار شود تا در مورد ضمن بررسی برنامه های پیشنهادی، جمع بندی لازم در مورد آنها صورت پذیرد. قرار است این نشست هفته آینده برگزار شود.

تیم ملی والیبال نشسته این روزها در چهارمین مرحله اردوی آماده سازی برای حضور در بازی های پارالمپیک است.

بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۷ شهریور آغاز می شود و تا ۱۸ شهریور ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6085089

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • آزمون، جانشین لوکاکو در خط حمله رُم؟
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد
  • نهضت سنددارکردن املاک آموزش و پرورش در استان بوشهر دنبال می‌شود
  • مهدی: موظف هستیم تا دقیق‌تر برنامه‌ریزی کنیم
  • فرهاد مجیدی به فوتبال ایران برمی‌گردد؟